Trenger skohjelp!!!

My Angel

Glad i forumet
Dere herlige jenter her inne!!!
Jeg TRENGER skohjelp.

Jeg er SÅÅÅÅÅ håpløs når det gjelder klær og sko og sånt.
De få støvlettene/pumpsa mine er nå pakket vekk da jeg ikke kan gå med de pga bekkenløsningen.

Så for øyeblikket går jeg rundt i noen svarte Pumasko. Føle meg teit!
Så det jeg nå trenger er noen par flate sko som er FINE og passer til bukser, tights, skjørt, kjoler.
Ja, til alt.

HJEEEEELP!!!!

Hva med Ecco joggesko eller noen fra Geox? Synes de har mange fine og de er gode og gå med også :)

Kan trøste deg med at det snaaaaaaart er sandal-tid[:D] Hvis vi er litt optimistiske [:D] Og der bruker det jo være myyyye flott som også er godt for ben og rygg [:D]

Hva med noen ballerina-lignende sko? Vet Vagabond har noen fine på skoringen her i byen.

www.vagabond.dk

Hva med Converse??

Jeg er også plaget av bekkenløsning. Jeg skal kjøpe meg noen skikkelig joggesko Nike shox [:D] men skal såklart ikke bruke de til kjole [:D]

ORIGINAL: littlebaby2010

ORIGINAL: ~Vimsa~

Jeg skal kjøpe nike shox pga bekkenløsninga[:)] de er kule å se på og ikke minst gode[:)]

De har jeg og jeg elsker de, men synes kanskje ikke de passer så godt til skjørt. men har ikke angret ett sekund på det kjøpet, selv om de var dyre.

så bra å høre at de er gode [:D][:D][:D] Skal kjøpe de når jeg får lønning.

Masse fint i ballerina!! Spesielt på Accessorize!! Nå er ikke jeg plaget med bekken og sånt (ennå...) men s syns i det hele tatt at sko med kilehæl er hundre ganger mer behagelig enn stilett hæler, selv om de også er skyhøye.

Tusler i sletne adidas joggesko jeg...så følger spent med på denne tråden. Elsker sko og har mye med hæler. Bruker det litt, men pga bekkenet overdriver jeg ikke. Har bestilt meg disse jeg da:

ORIGINAL: schnuppaluppa

Tusler i sletne adidas joggesko jeg...så følger spent med på denne tråden. Elsker sko og har mye med hæler. Bruker det litt, men pga bekkenet overdriver jeg ikke. Har bestilt meg disse jeg da:

Hvor har du bestilt de??
ikke for å være frekk, men er ikke de fake?[8|]

Jupp, de er nok fake. Men har ei venninne som har bestilt fra samme side som de er og ho har kjøpt noen her hjemme og. Ho merker INGEN forskjell. Så derfor bestilte jeg de. [;)]
Har bestilt de fra http://www.nike-shox.net/index.aspx

Jeg har og kjøpt fake shox på nett, og angrer ikke ett sekund. Er de beste skoa jeg har hatt!!
Nesten så jeg må ha ett nytt par i sommer, sliter de ut når jeg går med de hele året:)

Hvor har du bestilt de??

Jupp, de er nok fake. Men har ei venninne som har bestilt fra samme side som de er og ho har kjøpt noen her hjemme og. Ho merker INGEN forskjell. Så derfor bestilte jeg de. [;)]

Jeg kom ingen vei med den linken...

ORIGINAL: Phoebee

Hvor har du bestilt de??

Jeg kom ingen vei med den linken...

Hmm....funker når jeg trykker på den. Men du får skrive inn manuelt da c. [:)] www.nike-shox.net

ORIGINAL: littlebaby2010

hvis du er ute etter litt penere sko har ecco fine ballerina sko, ellers har softwalk mye fint. 

de har jeg også[:)] både lysebrune og svarte. KJempegode og fine!

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S

Syns disse er så søte.. har dem selv. Men gjemmer knytingen under den tingen som er under skolissene, slik at de ikke er synlige da. Veldig søte og enkle sko:)
De har dem på hm i sort og hvitt, ellers har de dem i alle fall på eurosko i maangen forskjellige fine farger. Har vert ganske populære i noen år nå disse skoene, men om de er noe for deg med bekkenløsning vet jeg ikke? Må du ha god demping?

Back
Topp