Trenger seriøse råd

Takk.
Det hele føles litt rart enda. Ikke helt vendt meg til tanken på at psykologen min er svigermoren min.
Er hos de nå faktisk. Kjæresten min og pappan hans dro for å hente en bil, så jeg og psykologen/ svigermor sitter på verandaen å soler oss og snakker litt.
Viste henne UL bildene som jeg tok med i dag, og hun begynte å gråte.
Tror dette er litt sterkt for henne også. Har jo ikke sett den siden av henne før.
Hun gav meg en klem i dag og sa hun skal ta godt vare på meg.
 
Takk.
Det hele føles litt rart enda. Ikke helt vendt meg til tanken på at psykologen min er svigermoren min.
Er hos de nå faktisk. Kjæresten min og pappan hans dro for å hente en bil, så jeg og psykologen/ svigermor sitter på verandaen å soler oss og snakker litt.
Viste henne UL bildene som jeg tok med i dag, og hun begynte å gråte.
Tror dette er litt sterkt for henne også. Har jo ikke sett den siden av henne før.
Hun gav meg en klem i dag og sa hun skal ta godt vare på meg.

Så godt at du har henne, hun kan være en stor støtte for deg nå framover. Du trenger å ha voksne rundt deg nå som du skal bli mamma.
Få litt tips og råd og ikke føle deg alene
 
Takk.
Det hele føles litt rart enda. Ikke helt vendt meg til tanken på at psykologen min er svigermoren min.
Er hos de nå faktisk. Kjæresten min og pappan hans dro for å hente en bil, så jeg og psykologen/ svigermor sitter på verandaen å soler oss og snakker litt.
Viste henne UL bildene som jeg tok med i dag, og hun begynte å gråte.
Tror dette er litt sterkt for henne også. Har jo ikke sett den siden av henne før.
Hun gav meg en klem i dag og sa hun skal ta godt vare på meg.

Når situasjonen er som den er må jo dette være et fantastisk utfall :D masse lykke til, jeg tror du har fått deg en knall svigermor :D
 
Jeg ble veldig glad for å lese at hun ble glad :Heartred
 
Gratulerer med baby på vei! Det høres ut som du har fått en super svigermor som er veldig støttende :) Dette kommer nok til å gå kjempefint! Min mor ble gravid med meg da hun var 18 og vi har et veldig nært og godt forhold i dag.
 
Så heldig du er som har fått en så flott svigemor ❤️
 
Gratulerer med baby på vei! Det høres ut som du har fått en super svigermor som er veldig støttende :) Dette kommer nok til å gå kjempefint! Min mor ble gravid med meg da hun var 18 og vi har et veldig nært og godt forhold i dag.

Ja, selv om det er litt mye akkurat nå er jeg faktisk glad for at hun tok det så fint.
I går kveld hadde jeg en litt tung kveld. Savner mamma og skulle ønske hun var her nå som jeg er gravid. Kjæresten var i bursdag med en kamerat og jeg var hos foreldrene hans. Pappa er på Nordsjøen og jeg hadde ikke lyst å være alene.
Jeg lå bare i sengen å gråt og da var det godt å ha en skulder å gråte på.
Føler meg godt ivaretatt av moren hans.
Kjenner det er en del hormoner i kroppen, jeg er følsom og litt sårbar. Men ikke rart heller, mye som har skjedd siste uka.
Hun gjentok flere ganger i går at hun skal ta godt vare på meg, og at jeg kunne snakke med henne og spørre om alt jeg lurer på.
Jeg setter stor pris på det og kjenner at dette er ei dame jeg har blitt glad i. Men hadde trengt mamman min
 
Ja, selv om det er litt mye akkurat nå er jeg faktisk glad for at hun tok det så fint.
I går kveld hadde jeg en litt tung kveld. Savner mamma og skulle ønske hun var her nå som jeg er gravid. Kjæresten var i bursdag med en kamerat og jeg var hos foreldrene hans. Pappa er på Nordsjøen og jeg hadde ikke lyst å være alene.
Jeg lå bare i sengen å gråt og da var det godt å ha en skulder å gråte på.
Føler meg godt ivaretatt av moren hans.
Kjenner det er en del hormoner i kroppen, jeg er følsom og litt sårbar. Men ikke rart heller, mye som har skjedd siste uka.
Hun gjentok flere ganger i går at hun skal ta godt vare på meg, og at jeg kunne snakke med henne og spørre om alt jeg lurer på.
Jeg setter stor pris på det og kjenner at dette er ei dame jeg har blitt glad i. Men hadde trengt mamman min

Skjønner godt at dette er veldig vanskelig. En sorg tar tid. Men vit at sorgen vil forandre seg med tiden. Du er bare 18 år, ung. Selv om det føles vanskelig nå så blir det bedre. Din svigermor kommer til å bli viktig for deg i tiden framover, og hun vil være en trygg voksen som er der for deg både i terapi og privat. Hun kjenner deg godt og det er veldig bra!
Hun sier hun skal ta godt vare på deg, og det trenger du å høre, og kjenne på. At du kan gråte på hennes skulder når du er lei deg er godt å høre.. det betyr at du stoler på henne og at hun er en god støtte for deg.
Fordelen med at hun er psykologen din er jo at hun kjenner deg såpass godt, og da er det lettere for dere begge.
 
Last edited by a moderator:
Herlighet, er helt rørt her jeg sitter og leser :Heartred
Er så glad på dine vegne for at hun støtter dere og passer på deg i denne tiden :Heartred
Høres ut som om du tross alt var veldig heldig med svigerfamilien :love7
 
Herlighet, er helt rørt her jeg sitter og leser :Heartred
Er så glad på dine vegne for at hun støtter dere og passer på deg i denne tiden :Heartred
Høres ut som om du tross alt var veldig heldig med svigerfamilien :love7

Samme her. En solskinnshistorie!
Hun har alle forutsetningene til å klare dette med så god støtte og så mye kjærlighet og omtanke rundt seg ❤️
 
Back
Topp