Trenger søvn...

panterinnen

Gift med forumet
God Morgen alle sammen!

Uff, har hatt en ganske dårlig natt...Sander har våknet sikkert en gang i timen etter smokk og kos og annet mas..
Ikke moro. Skylder på kjæresten.. Han snorker som en orkan og hopper jo rund i senga når han skal snu seg.. Bråker så inni j****...

I natt legger jeg meg på sofaen altså, jeg må få meg litt søvn.
Er ikke noe flink til å sove på dagen så føler meg ganske utslitt nå..

Jeg sier bare en ting til dere som venter barn.. sov og sov leeeeeeeenge.. sov hele tiden [:)][:D][:)]

Vet dere om noen råd jeg kan gjøre for å få min lille 5 måneders gamle baby til å sove om natten???

Ellers da.. skal dere noe spennende denne dagen??

Mi lille tulle ble flinkere til å sove da hun ble lagt på eget rom. Ingen forstyrrende lyder og bedre luft. Frida har lagt på eget rom siden før hun var 4 mnd. Fungerer kjempefint. I går ble hun lagt kl. 20.30 og sov til 07.30 fikk mat ca. kl. 04.00.[:D]

Men snuppepia blir det ikke mye trasking og sånn da.. opp fra senga og inn på soverommet hennes og slik fram og tilbake..
Er liksom litt redd for å legge han på eget rom, tenker liksom stadig tanker om at tenk hvis han får dyna over hodet og slike ting også våkner jeg ikke????? Litt skummelt det der...

Toveli6..hehe.. jada tror da han får nok mat, han får mat i 23 tiden som regel spiser seg mett og våknr gjerne i 3 tiden og holder det da gående utover natten, han pleier å få flaske i 4 tiden igjen...
Hjelper det med urolampe over senga?? mener du sånn som spiller og som lyser og slikt??

Nei, det blir ikke mye trasking, kanskje litt begynnelsen. Det har gått over all forventning. Hun kan gjerne ligge litt i sengen å "prate" før hun sovner. Har en uro over sengen og så ligger hun å titter på den og springelbeskytteren. Har litt nattlys på til hun sovner. Var også engstelig for at hun skulle få teppet over seg. Legger ikke teppet på før jeg er sikker på at hun sover godt. Teppet ligger like fint om morgenen. Vi sover også bedre nå.

hmmm... kanskje jeg skal prøve på det da..
han har jo eget rom og sånn. Kan jo alltids prøve en natt og se hvordan det vil gå [:)][:)]
Takk for gode råd iallefall...

La meg høre hvordan det går. Lykke til![:D]

Panterinnen: Det er det skjønneste babybildet jeg har sett på lenge. Er det bilde av din babygutt, eller har du funnet det noen plass?

hei,da min sønn var 5 mnd mente legen at han skulle ha et sovmønster likt vår,men neeeeida ikke han. jeg fikk beskjed på og ikke la han sove etter kl 18 og holde han våken til liggetid kl ni-ti. det funket det. det er jo det å få de inn i vårt mønster som er en utfordring haha.

har funnet det på angeleyes.com hanne79.
Forelsket meg helt i det...

Tja, kanskje jeg skal prøve på det.. men synes det er så vanskelig å holde han våken etter 18, han har en uvane med å sovne i halv19 tida nemlig..

Hei panterinnen..

Er du helt sikker på den adressen? Det var ikke mange søte bilder dit jeg kom.. Hehe..

Ble lettere forskrekket jeg også[:@]

Ja ikke sant? Man må jo bare flire da, en liten skrivefeil og man havner på helt ville sider..

ehmm.. angeleyes2.com... hahaha... morsomt [:)]
Beklager min lille skrivefeil...

Tok meg en tur innom jeg og, lo godt da de søte bildene kom fram.......hehe...[:D][:D]

Back
Topp