Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle til å skrive detSelv har jeg baby jogger city select som jeg kan anbefale
Mellom mine er det 22 mnd, og først tenkte jeg at det kanskje var unødvendig med søskenvogn, men har brukt denJeg har kjøpt tfk twinner twist.. Har jo ikke brukt den enda i og med lillebror ikke er kommetmen grunnen til at jeg valgte den var fordi at da har jeg egen hardbag til babyen, vurderte andre hvor det måtte benyttes mykbag, men kom frem til at jeg føler et behov for å kunne se på babyen mens jeg triller, pluss at jeg stoler ikke på storebror.
Han er fryktelig glad i å prikke alle mulige steder med fingrene sine.
Blir forresten 20 mnd'er mellom mine, var mange som mente søskenvogn ikke er nødvendig, men det gjelder ikke for min gutt vertfall. Her går vi frem og tilbake til bhg, og vi kommer oss ikke en meter fremover om han ikke sitter fastspent i vogna
Nå vet ikke vi hvor lenge det blir nødvendig med søskenvogn, så derfor gadd jeg ikke inverstere i noe nytt og fancy, men som nevnt over her så har jeg hørt mye bra om emmaljunga doble viking![]()