Trenger særiøs søvnhjelp!!!! *litt desperat langt"

Villemoen

Forumet er livet
Vi har ei lita Mali på snart 2 år.
Sovinga hennes har vært en tragedie fra dag 1 egentlig.
Hadde Kiss/Kidd som stadig vendte tilbake, konstante øre og halsbetennelser, melkeallergi (ørebetennelsene forsvann når vi kuttet ut melk) og i tillegg har ho en heil del matvareallergier.

Men vi har sgode leggerutiner, ho roper "JAAAAAAAA" og springer til senga når ho skal legge seg. Vi har ikkje besøk i det tidsrommet f.o.m kveldsen begynner og til ho er i seng. Ho får seg et rolig bad nesten kvar dag.
Ho er som regel i seng til halv sju..

Så kjem problemet... Ho sover nesten ikkje lenger. Tidligere sovna ho med en gang, no kan ho ligge i evigeter.Så våkner ho etter nåken timer, og er våken leeeeenge....
Slik var gårsdagen:
I seng 18,30 - sovna 21.10 - våkna 01.45 og var då våken til 05.15.Då låg eg vesia av senga hennes til ho sovna.Ho griner då ikkje, er kun utrulig urolig, ligger å makker. Går vi utav rommet, begynner ho å leike.
Våkna igjen klokka 07.00, då fikk ho komme inn til oss, for då var eg utslitt, og då sov ho til 09.20.

Vanligvis våkner ho i 07 tida, sover en dupp i ellve halv tolv tida, den varer i ca 90 minutter.
Har prøvd å kutte ut duppen, men den trenger ho.
Ja, langt og kjedelig, men kan nåken komme med et tips?? Vi er rimelig utslitte etter snart 2 år med tilbakevendande søvnproblem.Har ei lita ei på 3 mnd og.

Må legge til at legen tilbydde oss sovemedisin som vi kunne bruke en kort periode, men foreløbig har eg takka nei...

Back
Topp