Trenger sårt tips

samaha27

Elsker forumet
Noen som har tips som kan hjelpe meg tro? Virker som lillemor ikke blir helt fornøyd m pupp for tiden..Har så lyst til å få dette til å fungere da d ikke har gjort d m de andre fire..Denne gangen var jeg fast bestemt på å få d til og hadde også skikkelig spreng mange ganger eller mellom hvert måltid, men nå virker d som d ikke er mer..Sprengen kjenner jeg skjelden nå og som sagt virker d som hu ikke får nok anett at hu får extra på kvelden før leggetid..Roer seg for natten bare om hu får den flaska..Har så lyst til å bare amme da d er enklest pluss at d er en egen kos over d også..I går og i dag har jeg latt hu henge v puppen så fort hu er våken i håp om at dette skal hjelpe..Har ikke fått mer spreng, men mulig d tar tid..Begynner å bli redd for at d ikke skal ta seg opp igjen..Andre som har erfaring m dette og har tips?? Har som sagt ikke hatt noe til de andre barna, men m hu her hadde jeg ett stort håp om at denne gangen skulle d gå bra i m jeg hadde kjempe mye de to første ukene..Dabbet av rett før jul..Regner m d var stresset og lite søvn som gjorde d, men har så lyst til å få d til og i gang igjen..Vil ikke gi opp ennå.. Syns d er tidlig å gi opp da hu blir 4 uker bare i morgen

Det kan ta seg opp igjen, hyppig amming er vel nøkkelen.. Nattamming øker produksjonen ekstra.

Har hørt om de som ammer et bryst samtidig som de pumper det andre (tvillingmødre ammer to bryst samtidig for å få nok melk)..

Kjerringråd for å øke melkeproduksjonen er å drikke vørterøl, eller å spise bukkehornsfrø.

Ellers, jeg har bare fått til delamming med mine to og da har jeg brukt hjelpebryst i stedet for flaske.. Det er jo mer koselig, og så opplever baby å bli mett ved brystet..
http://ammehjelpen.no/artikkel/86/hjelpebryst

Spiser du nok? Har lest at ved lavt inntak av kalorier så kan det gå ut over melken.

Har ingen råd dessverre. Håper det tar seg opp. Drikk masse vann.

Har merket at min produksjon økes når jeg har fått i meg mat. Du kan jo evt kontakte helsestasjonen der du bor eller evt ammehjelpen. Vet flere som har fått god hjelp fra dem. :)

Back
Topp