Noen som har tips som kan hjelpe meg tro? Virker som lillemor ikke blir helt fornøyd m pupp for tiden..Har så lyst til å få dette til å fungere da d ikke har gjort d m de andre fire..Denne gangen var jeg fast bestemt på å få d til og hadde også skikkelig spreng mange ganger eller mellom hvert måltid, men nå virker d som d ikke er mer..Sprengen kjenner jeg skjelden nå og som sagt virker d som hu ikke får nok anett at hu får extra på kvelden før leggetid..Roer seg for natten bare om hu får den flaska..Har så lyst til å bare amme da d er enklest pluss at d er en egen kos over d også..I går og i dag har jeg latt hu henge v puppen så fort hu er våken i håp om at dette skal hjelpe..Har ikke fått mer spreng, men mulig d tar tid..Begynner å bli redd for at d ikke skal ta seg opp igjen..Andre som har erfaring m dette og har tips?? Har som sagt ikke hatt noe til de andre barna, men m hu her hadde jeg ett stort håp om at denne gangen skulle d gå bra i m jeg hadde kjempe mye de to første ukene..Dabbet av rett før jul..Regner m d var stresset og lite søvn som gjorde d, men har så lyst til å få d til og i gang igjen..Vil ikke gi opp ennå.. Syns d er tidlig å gi opp da hu blir 4 uker bare i morgen