Trenger sårt tips:( er helt ødelagt nå:(

nemoen

Glad i forumet
Ikkje sovet mer en Max 10 min i slengen bare noen få ganger i løpet av di to siste nettene, ønsker meg virkelig ei natt med lang god søvn... Noen her som har prøvd sovetabeletter noen gang, har aldri vert borti det men er helt vrak nå:(
 
å neei :( føler med deg! er jo så frustrerende å ikke få nok søvn!
 jeg har ikke prøvd sovetabletter...men håper du kan få svar på spørsmålet ditt, fra andre!

sender over masse sovestøv til dere!
 
Jordmor mente jeg trengte noe å sove på, skal til legen halv 2 time som jordmor fiksa, eg e utrolig taknemlig for gode helsesøster og jordmor her eg bor, i moteretning til legene :( de er for full bokka... Håpe eg får sova å at de finne ut ka som gjør d, for e heilt urolig i kroppen føles nesten som kriblinger i kroppen konstant når jeg prøver å slappe av...
 
Å ikke få sove er absolutt det værste som er:(( Føler såå med deg, altså.

Vet du grunnen til at du ikke får sove? Sovetabletter hjelper jo ikke på alle problemstillinger... Håper du finner ut av det:)) Lykke til!
 
Tror det er pga oppkava og rett og slett at jeg var livredd for ikkje å få sove.. Er ikkje sovepiller men beroligende med søvndøsihet, eller no sånn.. De ska vist virke bra... Håper det er så redd for å ikkje få såve i natt og:( er helt grusomt... Vil sove en god natts søvn...
 
ååååh!:( Flashback til meg, trone og juneb i forrige svangerskapet no ja!:( Men vi sov heldigvis meir enn 10 min då!! :(

Huff... håper du har fått sove meir sidan dette innlegget vart skrive:(
 
Hei jenter :) formen et myyye bedre:) sover godt utn piller ;) tok de bare en natt og en halv dose en annen natt pga hjertebank, men hjelper å ha de i tilfelle :) kvalmestillende funker utrolig bra så uten om at jeg er ubeskrivelig trøtt om dagene går det veldig bra:) håper det blir bedre for deg og trone :) klem til dere og godt nyttår:)
 
Så god nyhet, nemoen! Ikke noe særlig å slite med søvnen. Jeg har slitt og sliter delvis med det enda. Krysser fingrene og litt til for at det blir fint for deg fremover. :)
 
Back
Topp