Trenger sårt råd :(

luana

Forelsket i forumet
Barnefaren har samvær annenhver helg for Trym og nå i helga hadde han samvær, da skulle jeg bli med kjæresten min på en fest og der var jaggu barnefaren og drakk :(
Han hadde da satt igjen ungen min hos dama si (som forresten e 16 og har vært innlagt på sjukehus fler ganger grunnet ekstrem anoreksi) og hu kan da kollapse hvert sekund...
e je bare dum som bekymrer meg over det?? vurderer nå å få midlertidig eller varig full foreldrerett for det kjæreste jeg har...og burde jeg det??

HJELP??

Ville ha reagert på d ja, er bare si at han ikke får sette barnet med henne alene, hvis han ikke er enig kan du gå mer ekstreme veier.

er desverre ikke første gang han gjør detta :( vil ikke at ungen min ska være der :(

Nei ok :S men da er neste steget mekling, eller hvis du får han til å gå med på 100% foreldre rett.... ellers må du nesten gå rettens vei, er jo en slitsom prosess, men hvis du mener sønnen din er utrygg der, kan du også ta kontakt med Barnevernet, å få dem til å evaluere om han er trygg der sammen med dem eller ikke... er en vond å ekkel situasjon du er oppi :S håper bare dere finner ut av en løsning som er best for Trym i alt dette.

skal ta meg en prat med han om det seinere i dag :( å gud som jeg gruer meg til det :(

Ville helt klart snakket med han om det. Ville han ikke høre, hadde jeg tatt kontakt med familievern kontoret

Håper det gikk greit å snakke med eks'en..

Ellers så har jeg ikke så mye råd da jeg ikke har vært i lignenede situasjoner, men er ganske sikker på at jeg ville reagert..

Håper alt ordner seg...

For en uansvarlig tullete fyr! Nei hadde dette vært meg hadde jeg trampet hardt i gulvet og sagt hva jeg mente om det og handlet deretter.

fyy svarte for en idiot! hadde resit å henta ungen min og isje levert han t bf før en har vært på mekling og komt t enighet! uansvarligt av han å gjør sånn! og dessuten så e isje damå hans sitt ansvar å passa ungen dåkkas heller når d e hans helg, feilprioritering av sin egen sønn e sikkert og vist!!

viss du ønske å ta fra han foreldreretten bare pga at han va på fest på gullet ditt hadde barnevakt så suns eg du overdrive litt. snakk me han heller å sei ka du føle å kansje om han sa ut ein av dagene som han egentlig ska ha mini så kan du ha ann istede.

om d e mer bak som gjør at du ikke tror gullet ditt har d bra hos pappaen så e d jo ein aen sak.

snakk me ann du å lykke t

Devilina skrev:
For en uansvarlig tullete fyr! Nei hadde dette vært meg hadde jeg trampet hardt i gulvet og sagt hva jeg mente om det og handlet deretter.

helt engi,det hadde eg og gjort..lykke til masse

Du kødder?ÅÅå da hadde jeg blitt sint altså.Han  kan da drekke og feste da han ikke har sønnen sin.Snakk om prioritet a!Kjære vene.

Back
Topp