trenger sårt litt hjelp..

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Jeg har blødd litt. Er ikke så mye. bare litt i trusa. Etter å ha lest om så mange som mister så blei jeg plutselig nervøs. Veit jo egentlig at det ikke behøver å være noe farlig. Men trenger å høre det fra noen andre.. Mamma sa jeg skulle legge meg ned å slappe av. har gjort det. Og min kjære tar seg av lillegutt.. Har en stor klump i halsen nå..

Er mangen som opplever små blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Faktisk så er det en jeg kjenner som hadde en slags mensen i begynnelsen av sitt svangerskap. så bare slapp av, og se det an, er også en tråd på dette forumet hvor det står en del info om blødninger i svanger skapet, ta og ta en titt på den du [:)]

Klem

takk.. Jeg fant den i stad og har lest litt.. Men er godt å høre det fra andre også at det mest sannsynlig ikke er noe farlig.. blødde ikke i det hele tatt i forrige svangerskap

Off, ja alltid ekkelt, men er visst veldig normalt, så trenger sikekrt ikke bekymre deg! Men kan jo snakke med lege hvis du er redd! Godt du har en sambo som er snill og hjelper deg[:)]

Hei, skjønner godt at du er redd. Jeg fikk helt hetta i tredje svangerskap da jeg begynte å blø, men ut kom ett friskt barn allikevel. Blødde litt i fjerde svangerskapogså, men var trygg på att det gikk bra og det gjorde det[:D]. Så nå i femte svangerskap har jeg ikke blødd i hele tatt og da blir jeg bekymra, men satser på at det går bra[:D]. Det gjør det nok med deg også[:)].

Jeg hadde litt brun utflod dagen jeg var 4 uker. Fikk beskjed av legen min om at det var veldig vanlig å ha en liten blødning rundt da man skulle ha mensen. Mulig det er slik for deg også[:)]

ORIGINAL: gladlaksen

Jeg hadde litt brun utflod dagen jeg var 4 uker. Fikk beskjed av legen min om at det var veldig vanlig å ha en liten blødning rundt da man skulle ha mensen. Mulig det er slik for deg også[:)]

jeg hadde det samme.. etter det så har papiret vert fint å kvitt :)

her har jeg bare litt brunlig utflod hver dag men er ikke mye at jeg begynner å bli redd men vet at det er normalt og blø litt i svangerskapet:) slik jeg har lært det av andre kommer det ann på hvor mye det er:)

jeg hadde ingen brunlig uflod forje svangerskap men har det nå:S men så er det ikke mye så da vil jeg tru at det ikke har så mye å si:)

Det er visst mer vanlig å blø enn det man trur, og spesielt rundt den tiden du egentlig skulle fått mens.
Jeg har hatt brun utflod 4 dager i dette svangerskapet,og alt er ok[:)]

blør fortsatt litt og det er rødt.. Ligner på mens blod. men håper dere har rett..
Drar til legen i morgen tidlig for sikkerhetsskyld..

Back
Topp