trenger reflekser *dyttehjelp*

Lois Lane

Forumet er livet
Gutten vår går i 4 klasse, og de er med i en konkuranse arrangert av tryggtrafikk, der de skal samle inn å mange reflekser som mulig. Her vi bor, er det ikke så mange bedrifter å spørre, men vi skal prøve litt på "fastlandet" neste gang vi er på reis.

MEN så lurer jeg på om det er noen her på BV som har noen reflekser liggende som dere ikke bruker?? Det må være enten refleksbånd eller vanlige reflekser (myke og harde).

Hadde blitt veldig glad om det er noen som har. Send meg en PM, så sender jeg deg adressen vår[:D] Alle reflekser teller, så om du har en eneste å avse, så blir vi kjempe glade[:D]

hør med kommunen.. de selger også på ikea.. [:)]
tobias fikk en haug sist han var innom tanta mi - som jobber i kommunen.. "Larvik kommune vil se deg" ellerno står det på de [8D]

gå på politistasjonen der fikk vi mange[:D]

Takk for tips. Skal gå inn på kommunehuset i morgen + politistasjonen. Tror kanskje mor og sønn er like ivrige, og konkuranseinstinktet er det ikke noe å si på[8D]

Kanskje Larvik kommune vil se meg også......[8|][8D] Kan jo sende mail til en haug med kommuner rundt om.

Husker jeg fikk mailer fra folk som samlet på penner der jeg jobbet før. Jeg sendte hver gang, så HÅPER noen sender reflekser til oss også[:D]

dytt

opp

Hør med statens vegvesen også! De har bamse-reflekser.

Jeg har noen liggende, men bare 3-4 stk. Også har jeg smileys med lim bakpå. 6 stk tror jeg...

Si ifra så skal du få dem.

ORIGINAL: Tante Sofie

Jeg har noen liggende, men bare 3-4 stk. Også har jeg smileys med lim bakpå. 6 stk tror jeg...

Hadde vært supert om du hadde kunnet sende de til meg i posten. Kan gjerne betale portoen altså[:D] De med lim var ikke lov stod det. Måtte være enten refleksbånd, eller brikker.  

ORIGINAL: Barbagod

Jeg har en refleks som ikke er i bruk..hihi..
Gå i banken, der har de alltid skåler med reflekser på disken..Pleide å ha hvertfall[:)]

Om du vil sende den ene, så sier vi ikke nei takk[:D] Hver refleks teller

Skal ta oss en runde i morgen tenkte jeg. Har to banker her på øyen, så finner nok noen. Har sendt en hel haug med mail til alt fra dagligvarebutikker, til kystbussen og Statoil[8D]

ORIGINAL: Lois Lane

Hadde vært supert om du hadde kunnet sende de til meg i posten. Kan gjerne betale portoen altså[:D] De med lim var ikke lov stod det. Måtte være enten refleksbånd, eller brikker.  

Er det greit at jeg sender de på lørdag?

ORIGINAL: Lois Lane

Er det greit at jeg sender de på lørdag?

Jada. Konkuransen er ikke over før 16. oktober klokken 14:00[:D]

Tusen tusen takk.
sender deg andressen på PM jeg[:D]

Tips fra meg. Besøk masse firmaer på nett og send de en mail. Jeg har fått masse reklamemateriell og gratisprøver o.l. på den måten før. Hør om de har reflekser. Koster veldig lite arbeid og sende mailer rundt. Du kan jo få samlet fra hele Norge egentlig [:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Tips fra meg. Besøk masse firmaer på nett og send de en mail. Jeg har fått masse reklamemateriell og gratisprøver o.l. på den måten før. Hør om de har reflekser. Koster veldig lite arbeid og sende mailer rundt. Du kan jo få samlet fra hele Norge egentlig [:)]

Tror jeg har sendt nærmere 100 mail nå i kveld. Har sendt til alle kommuner på a og b....[8D] og så gadd jeg ikke mer, men kanskje jeg kan sende ett par bokstaver til i morgen. Skal rundt å høre med bedrifter i morgen, så får vi se om vi får noe "napp" noen steder.
Jeg tenkte først at det er kun de som er i "bransjen" som deler ut reflekser, men det stemmer jo ikke. Er jo mange som reklamerer på den måten, så jeg sender i hytt og vær[:D]

Blir ørlite revet med merker jeg[8D]

dytter i dag også[:D]

[:)]Skal se hva jeg finner. Vet at vi har en del forskjellige reflekser liggende  å slenge...
Send meg adressen din  du. Har jo selv et stort barn,og husker veldig godt de konkurransene på barneskolen[:D].

ORIGINAL: Hønni Bønni

[:)]Skal se hva jeg finner. Vet at vi har en del forskjellige reflekser liggende  å slenge...
Send meg adressen din  du. Har jo selv et stort barn,og husker veldig godt de konkurransene på barneskolen[:D].

sendt!!

tusen tak[:D]

dytter igjen[:D]

Kanskje et dumt spørsmål, men hva skal de bruke alle de refleksene til etter konkurransen, da? [:)]

Og lykke til med jakten [:D]

Kiwi deler ut refleks-bånd i disse dager[:D]
Ellers kan en også høre på andre dagligvare butikker og i banken..[:)]

Back
Topp