Trenger rådgivning her, bør jeg ringe føden?

Solsikke123

Flørter med forumet
Jeg har slitt med infeksjoner, det jeg vet sikkert er at jeg har hatt Bakteriell vaginose, både før og under svangerskapet. dette gjør at utfloden min er tyntflytende. Men under svangerskapet har dette blitt værre. Jeg vet at økt utflod er vablig, men i det siste føler jeg det har blitt mye værre, og nå holder det ikke med truseinnlegg en gang..det som er så vanskelig er at det er en blanding av rennende og klumpete. Noen ganger renner det masse ut, særlig etter jeg har ligget en stund. Mens klumpene kommer jevnt..Beklager info...nå lurer på om det kanskje kan være fostervann som lekker og? Jeg har hørt at det skal lukte søtlig, og jeg synes kanskje det gjør det når jeg lukter på det Jeg prøvde behandling mot BV tidlig i svangerskapet men det hjalp ikke..bør jeg ringe føden om dette? Er så redd det er fostervann, men er redd de bare sier det er infeksjon når jeg kanskje har dette samtidig[emoji53][emoji26]
 
Har du en jm eller fastlege du kan ringe og snakke med først evt da? Jeg har begge deler, så tror jeg hadde tatt kontakt med en av de først, men hvis du er bekymret og ikke vet hvem du faktisk kan få tak i får det jo an å prøve. Evt poliklinikk hvis dere har det der du hører til som er drevet sammen med føden?
 
Ring jordmor, og får du ikke tak i noen der, så ring føden. Absolutt! Fostervannslekkasje såpass tidlig er jo absolutt noe man vil utelukke.
 
Håper du har ringt nå og får god oppfølging!
 
Nå håper jeg stillheten her skyldes en travel hverdag, og ikke noe dramatikk! :Heartred
 
Håper alt er bra med både deg og den lille!
 
*venter spent på svar*
 
Back
Topp