trenger råd

tafas

Elsker forumet
min lille er nå 6 dager over 1 år. liker ikke vanlig melk, uansett hvordan det er, lunket, kald, i kopp, i flaske...vet at han kommer til å like smaken med tid, men mye han går glipp av oxo, kalsuim finnes i ost ou youghurt, men vet ikke hvor mye han skal ha når han ikke drikker melk i det hele tatt...liker ikke grøt heller, for ellers kunne jeg blande m melk[8|]

Ja, jeg bryr meg, men er dessverre ikke så god å svare på alt...

ORIGINAL: Labambie

Bruk Nan 3 i en overgang, eller utpumpa mm om du har det.. Så etterhvert kan du blande i mer og mer melk, tilslutt er det bare lettmelk.. [:)]

har sluttet å amme for lenge[:(]drakk mme, prøvde å blande pulver m lettmelk...han lager grimasser og kaster koppen[:'(]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Mi ville ikke drikke melk etter NAN, men Biola drikker hun, den sper jeg ut med (ekstra lett) melk. Hun er nå 2 år og 4 mnd og vil fortsatt ikke drikke ren melk, men som sagt får hun biola, yoghurt og ost....

Vet om flere som gir ungene sugerør til melk, da blir det mer "gøy" og de drikker.....

blir mye søling m sugerør...han er bare 1 år 6dager..kanskje skal begy med biola..tenkte oxo blande m saft, men da blir kankje ikke bra for tenner, eller[8|]

Back
Topp