Trenger råd

MiLfYwAy

Gift med forumet
Det er egentlig litt søtt, men mest irriterende, men Norah insisterer på å spille på slurva når hun spiser, gjerne med kjeften stappa med grøt.. Også putter hun fingrene inn i munnen å suger på de etter hver munnfull... Bare griseri, må nesten spyle ungen etter hvert måltid.. Noen andre som har opplevd dette?

fin en leke som hun er fasinert av og hold foran henne..bli litt mer opptatt av å se på leken og prøve å ta den en maten i munnen..(kan hende du må gjøre dette hver gang da men,hehe[:)])

Høres ut som du har en Isabell hjemme hos deg [:D] Jeg har rett og slett gitt opp.. Det nye er nå at hun skal absolutt spise selv.. Får hun skive, tar hun den inn i munnen, deretter ut og skviser den inni hånden også gnir hun den rundt i fjeset og hode også spiser hun den!!!! Ungen ser ikke ut etter ett måltid!!! Bare griseri!!!

Prøver jeg å kjefte å se nei, bare smiler og ler hun...

ORIGINAL: KaKe og Isabell

Høres ut som du har en Isabell hjemme hos deg [:D] Jeg har rett og slett gitt opp.. Det nye er nå at hun skal absolutt spise selv.. Får hun skive, tar hun den inn i munnen, deretter ut og skviser den inni hånden også gnir hun den rundt i fjeset og hode også spiser hun den!!!! Ungen ser ikke ut etter ett måltid!!! Bare griseri!!!

Prøver jeg å kjefte å se nei, bare smiler og ler hun...

Hehehe.. mi begynner å gråte skikkelig lidende når jeg sier nei til henne[:D]

ja iriterenes når fingrer og hender skal blandes inn[8D]...
Thea og, inn med fingeren og rote litt der inni munnen..
så gjerne litt ut i gjen med noe i hånda og skvise det og så inn i munnen i gjen[8D]...

Back
Topp