Trenger råd...

strikkemamma

Forumet er livet
September To Remember
Har nå vært borte 1. helga fra M, og syntes det var tungt, selv om jeg har kost meg masse på sytreff og blitt kjent med mange. På onsdag skal e
Jeg reise på samling sørpå (bor i nordnorge) og blir da hele 8 dager borte fra M, med både fly og buss i mellom oss... kjenner det river i meg å skulle være så lenge borte... gråt på hotellet i går mens kvalmen rev i meg av tanken på å være så lenge borte. Det er ikke et alternativ å ta ham med pga lange skoledager, og jeg harr aller mest lyst å søke fri (med sykdom som grunnlag) for å slippe å være så langt unna. Hva ville du gjort? Han er jo 7.5 mnd, så er jo ikke farlig for hans del... men...
 
Det hadde i hvertfall ikke jeg gjort. Er det ikke maks 14 dager hukommelse dissa små har da? Samt jeg bare syntes det er ALT for lenge å være borte fra så små babyer..
 
Det hadde i hvertfall ikke jeg gjort. Er det ikke maks 14 dager hukommelse dissa små har da? Samt jeg bare syntes det er ALT for lenge å være borte fra så små babyer..
Ja, er vel noe sånt... er så i tvil. Samlinga er obligatorisk, men når han er så stor er det vanskelig å ha ham med, utstyr er en ting, men blir så lange dager:(
 
Ja, er vel noe sånt... er så i tvil. Samlinga er obligatorisk, men når han er så stor er det vanskelig å ha ham med, utstyr er en ting, men blir så lange dager:(

Men det må jo gå an å få ordnet noe. Kan kanskje far være med også? Eller en annen i familien, som kan passe lille mens du er på det. Så har dere kveldene sammen i hvertfall? Snakke med de som har samlingen om det er noe du kan ta på nett istede osv. De burde jo ha full forståelse for situasjonen. Er det utdannelse eller? Dette er jo fortsatt innenfor permisjonen din.. Og den er jo ment så man skal være med dissa små å ikke stresse med jobb/skole.
 
Men det må jo gå an å få ordnet noe. Kan kanskje far være med også? Eller en annen i familien, som kan passe lille mens du er på det. Så har dere kveldene sammen i hvertfall? Snakke med de som har samlingen om det er noe du kan ta på nett istede osv. De burde jo ha full forståelse for situasjonen. Er det utdannelse eller? Dette er jo fortsatt innenfor permisjonen din.. Og den er jo ment så man skal være med dissa små å ikke stresse med jobb/skole.

Han må jobbe, og kan ikke være med, har heller ingen andre som kan være med... Det er utdannelse ja, har ikke tatt permisjon fra skolen, annet enn de 10 ukene som er "mine", sambo har tatt alle fellesukene for å kunne være hjemme de dagene jeg har undervisning. Greia med samlingene er å gjøre de tingene vi ikke kan gjøre over nett, så det hjelper heller ikke...
Ender vel med å dra og evt dra hjem tidligere om jeg kjenner det ikke går!
 
Har bestemt meg, så drar, men kommer hjem fredags kveld allerede. Klarer ikke være borte lenger, men da får jeg med meg noe skole allefall :)
 
Altså, jeg tror det er du som har det værst :) Barna klarer seg som regel veldig fint. Forstår det gjør vondt, men dersom barnet har kjente folk rundt seg, så går det nok veldig bra. Her har far vært like mye hjemme som meg (nesten), så småen har det like greit med pappan som med meg.
 
Back
Topp