Trenger råd

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Kvalmen blir bare verre og verre.. er 11+3 og jeg spyr bare oftere og oftere.
Jeg har klart å gått på jobb hittil, men no kjenner jeg at det blir bare verre og verre..
Sjefen vet ikke at jeg er gravid enda, og vet ikke hvordan jeg skal si det? Lyst å si det face to face, men jeg vet rett å slett ikke om jeg orker jobb imorgen..
Er en liten bedrift, så om jeg sjukmelder meg blir det "problemer" med antall ansatte... og regner med at det vil bli litt "sure oppstøt" fra jobb...
Har prøvd postafen, hjelper ikke. Noen tips/råd mot kvalme + hvordan jeg skal si det til sjefen?

Beste er å si det som det er og ikke gå rundt grøten.. om du tar egenmelding ut uka, og ser hvordan mandagen er? Da orker du kanskje å dra innom jobb å snakke med sjefen. Du har jo prøvd så godt du kan på jobb til tross for at du spyr, og det burde jo bli satt pris på. Surr oppstøt tror jeg de fleste opplever i jobb, alltid noen som har noe å si desverre..

Beste er å si det som det er og ikke gå rundt grøten.. om du tar egenmelding ut uka, og ser hvordan mandagen er? Da orker du kanskje å dra innom jobb å snakke med sjefen. Du har jo prøvd så godt du kan på jobb til tross for at du spyr, og det burde jo bli satt pris på. Surr oppstøt tror jeg de fleste opplever i jobb, alltid noen som har noe å si desverre..

Takk for svar :) greit å høres andre meninger av og til!
Jeg får se ann formen imorgen, også får jeg se om det blir jobb å fortelle det da, eller om jeg må ta ut egenmelding til neste uke :p hadde håpt på at det skulle bedre seg no da men! Får bare krysse fingrene!

Back
Topp