trenger råd.

mammatilenliten

Flørter med forumet
Nå er jeg så dårlig kaster opp hver gang jeg inntar noe tørt eller vått. Har vært i kontakt ned legen som sier at jeg må selv føle på om jeg får i meg nok næring. Siste måltid jeg spiste som ikke kom opp rett etter på var frokost tirsdag morgen. Ellers har alt kommet opp. Og jeg klarer rett å slett ikke spise da jeg blir uvel bare av tanken på at jeg skal spy det opp igjen. Jeg vet ikke om jeg bør kontakte lege igjen, eller vente litt å se. Har dere erfaringer eller gode råd? :)

Jeg ville kontaktet legen:-) jeg har ikke ekstrem kvalme, men du har gått lenge uten å beholde noe mat:-/

Kontakt legen. Better to be safe than sorry. I hvert fall når det er en liten der inne. :)

Kanskje du trenger å bli lagt inn å få litt næring intravenøst? Ta kontakt med legen. Kan ikke være bra for hverken deg eller lille I magen.

God bedring :)

Ville tatt kontakt med legen igjen. Dette høres ut som meg i forrige svangerskap, etter over ei veke på dette viset vart eg innlagt på gynekologisk, med intravenøst. Dei målte ketoner i urinen, såvidt eg hugser dukker det opp når kroppen begynner å bryte ned det som den ikkje skal, dvs musklane. God bedring! :)

Huff, så fælt! Ta kontakt med legen igjen, så du kommer deg inn i et "system" og får det tillegget du trenger for å klare deg gjennom. Ikke vær bekymret for den lille, den spiser av lagrene dine:)

Har vært hos legen. Hadde ketoner i urinen. Har fått kvalmestillende stikkpiller, de andre spydde jeg opp like fort. Skulle se om jeg ble bedre over helgen. Føler meg bedre allerede, ikke spydd siden går kveld. Og klarer å holde på det jeg drikker :) har fortsatt dårlig matlyst, håper det blir bedre. Vil ikke bli innlagt da det er 3-4 timers kjøretur til nærmeste sykehus, og jeg spyr med en gang jeg sitter i bilen.
Tusen takk får svar dere :)

Vet det er pes, men når du prøver å spise... Prøv å bare ta bittelitt av gangen.... Det fungerte delvis for meg da jeg hadde hyperemesis (typ ei halv ritz-kjeks av gangen var absolutt maks). Alt er bedre enn ingenting!

God bedring ❤️ Ikke godt å ha det sånn, håper du blir bedre i løpet av helga :)

Er like kvalm her. Håper du blir bedre

Back
Topp