Trenger råd!!

Hjerte

Flørter med forumet
Hei!

Vist dette stemmer så passer jeg inn i mars gruppen. Har sjekket med terminkalkulator og har altså termin den 16.mars ca.

MEN først litt info til dere :)

Jeg har ikke gått på noe form for prevensjon selv. Jeg og min samboer bruker kondom som prevensjon, så min syklus er ganske på dagen. Ca 28 - 29 dagers syklus.
Jeg pleier også alltid få et "lite varsel" dagen før mensen, der jeg blør litt på papiret, Dette skjer heller ikke!

Nå er jeg på dag 33 av min syklus og mensen har enda ikke dukket opp. Jeg og min samboer hadde ubeskyttet sex etter en artig kveld på byen og ja.. så det kan være jeg er gravid selv om vi ikke direkte har planlagt dette nå.

Jeg har tatt digitaltest og strektest mandag, tirsdag og idag. Men alle er negative.
Jeg har hvit utflod, stikkinger i livmoren, og kvalmebyer som kommer og går!!

Tenkte jeg skulle teste meg på nytt i helgen om mensen ikke dukker opp! Føler det står over alt at det er i denne uken (uke 4) at hcg nivået er høyt og at det skal være greit å kunne ta en test nå.

Føler meg jo veldig rar i kroppen og ikke helt som meg selv.. Men så blir jeg så forvirret at testene at jeg nesten lurer på om jeg "tenker" meg gravid! Haha.

Hva tror dere? Og når fikk dere positiv test?

Hilsen meg.

Vanskelig å si. Men det er noen som ikke får positiv test før etter en stund. Selv testet jeg positivt 4+3 denne gangen, prøvde ikke tidligere, da :)

Må nok smøre deg med tålmodighet en stund til. Forrige syklus var jeg sikker på at jeg var gravid, og mensen var to dager for sen (noe den aldri er). Var ikke gravid da likevel... men du kan jo selvfølgelig være det selv om jeg ikke var det. Denne måneden testet jeg positiv 12 dager etter antatt eggløsning. Har du tatt testene på morgenurin? :-)

Jeg har også følte det sånn. Ønsket så inderlig å være gravid at jeg tror plagene kom likevel. Ble så skuffet når testen var negativ. Men kan jo hende du er gravid men at hcg nivået ikke har steget nok enda. Etter det jeg har lest her på de som tester tidlig med slik strek test så er det mye usikkerhet da streken ofte er svak i starten. Så da er kanskje den som viser gravid eller ikke gravid best hvis du skal teste igjen. Så du slipper å bli usikker hvis du skimter en strek i det fjerne ;)

Takk for svar! :)

Idag har jeg lyyyyyse rosa utflod på pairet etter jeg har vert på toalettet! Mensen som er på veg? Eller festeblødning?
Er 5 - 6 dager over mensen idag!

Om det ikke er mensen som kommer, skal jeg teste morgenurin på Lørdag tenkte jeg!

Spennende! :)

Spennende! :) Høres ut som du er gravid i alle fall. Jeg har også termin på appen til 16 mars :) :) Morsomt!
Jeg testet svak positiv 3+4 og tok en digital da jeg var 4+0 så fikk jeg "Gravid 1-2". Idag er jeg (eller vi hihi) 4+4 :)

Ååå! Skulle ønske det var vi "mammadrøm".
Mensen kom for fult på fredag, altså 1 uke over tiden! Selv om vi ikke plalegger å få barn nå så ble jeg likevell litt skuffet når mensen kom..

Men ønsker dere alle lykke til!! :)
Så kommer jeg tilbake når det endelig er vår tur!! :D

Ååå! Skulle ønske det var vi "mammadrøm".
Mensen kom for fult på fredag, altså 1 uke over tiden! Selv om vi ikke plalegger å få barn nå så ble jeg likevell litt skuffet når mensen kom..

Men ønsker dere alle lykke til!! :)
Så kommer jeg tilbake når det endelig er vår tur!! :D
Så leit. Lykke til. :)

Back
Topp