Trenger råd.

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Hei

Jeg har en baby på 4 uker,hun har tatt brystet veldig bra fra förste stund og suger godt. Hadde ks så melken kom på dag 5, hun veide 3450 ved födsel, på hjemreisedagen veide hun 3180, förste besök fra helsesöstervar 1,5 uke etter vi kom hjem og hun veide da 3240, helsesöster mente dette var for lite oppgang og mente jeg skulle gi henne en flaske med tillegg på kvelden, en uke etter veide hun 3380, helsesöster mente dette fremdeles var for lite oppgang og sa jeg måtte innföre en flaske til, slik at hun fikk 2 flasker i dögnet. Hun drikker ca 100 ml på hver flaske. Jeg ville jo helst fullamme, og vil fremdeles det. Idag var vi på veiing igjen og hun veier nå 3710, så har hatt en god oppgang siste uken. Hun har värt en rolig og fornöyd baby siden födselen,så jeg trodde hun var ok jeg för vi i det hele tatt begyndte med tillegg.

Er det noe håp for at jeg kan fullamme igjen, og hvordan skal jeg få det til? Skal jeg trappe ned på mme gradevis og håpe hun drikker mer fra meg? Jeg er så usikker på om jeg har og kan få nok melk. Trenger virkelig noe stötte og råd slik at jeg vet jeg gjör det riktige. Lurer også på om den gode oppgangen siste uken kun er pga mme, eller kan det väre at min produksjon har kommet bedre i gang?
 
Back
Topp