Trenger råd!!!

HelLa

Andre møte med forumet
Jeg skulle bruke mannen og min sin felles ipad i stad, og ser at han ikke har logget av sin facebook. Den står fremme på en chatsamtale med en jente jeg aldri har hørt om før, (sannsynligvis en fra studietiden hans). Jeg klarer dermed ikke akkurat å unngå å få med meg et par setninger fra samtalen deres, og når jeg først har lest noen linjer fortsetter jeg, på bakgrunn av det jeg leste først. De snakker mye "løst", om hvordan de har det osv, men flere steder i samtalen sniker mannen min inn ulike "komplimenter" i form av å kommentere hvor fine bilder hun har av seg selv, eller å kommentere at "du som er en så fin og flott jente finner deg nok en kar som fortjener deg". Hun hadde tydeligvis blitt singel nylig... Etter dette logget jeg av hele facebook, og blir så usikker etterpå. Er jeg hormonell og overreagerer, eller er dette litt på kanten til flørting??

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan også legge til at vi har vært sammen i 5 år, gift i 1. Termin med første barn til søndag. Har "fersket" han i dette en gang før, for over 3 år siden. Jeg syns rett og slett ikke det er helt greit å indirekte flørte på nettet sånn. Samtidig er det jo helt uskyldig sikkert... Aah blir sprø av gravidhormoner nå altså. Skal jeg konfrontere han?

Jeg syns ikke det hadde vært greit, og hadde nok sagt tydelig fra om det.. hormoner eller ei;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke greit i det heile tatt i mine øya om det e flørting!
Så eg hadde nåkk konfrontert han ja!

Jeg hadde klikket!! :mad:
Gravid hormoner eller ei.. Hvem er hun og hvorfor har du ikke hørt om henne?
Jeg hadde spurt han om det, og sagt at det der ikke er greit i det hele tatt!
Det at dere er gift er det ikke alle som bryr seg noe om desverre.. mann eller kvinne.
Forsåvidt at dere venter barn heller, det kan være lettere å gi komplimenter å flørte med hverandre da siden "han venter barn".. skjule seg litt bak den om du skjønner.
Selvfølgelig kjekt at han er hyggelig med andre mennesker og vi er bare to kjønn i denne verden, men likevel.

Jeg ser ikke på meg selv som sjalu, men jeg liker ikke å dele. Det som er mitt er mitt..
Hadde min samboer chattet med en tidligere venninne og ikke lagt skjul på det ville jeg ikke reagert på komplimenter eller noe, men siden du ikke har hørt om henne eller noe så hadde det forandret meg til Hufsa..!

Takk:) blir så irritert når sånne "problemer" dukker opp. Er egentlig ikke en sjalu person selv, men kjenner at dette gjør meg både sint og såret så tror det blir en prat i kveld ja:) han får heller forklare seg og så løser det seg nok helt enkelt.

Vel, tenker umiddelbart at det ikke er greit...og hadde spurt han om dette:)

Andre tanker som slår meg....
Er han normaltsett en kar som gir komplimanger?
Omgås de/snakket de kanskje sammen på studiene/skolen?

Jeg hadde klikket!! :mad:
Gravid hormoner eller ei.. Hvem er hun og hvorfor har du ikke hørt om henne?
Jeg hadde spurt han om det, og sagt at det der ikke er greit i det hele tatt!
Det at dere er gift er det ikke alle som bryr seg noe om desverre.. mann eller kvinne.
Forsåvidt at dere venter barn heller, det kan være lettere å gi komplimenter å flørte med hverandre da siden "han venter barn".. skjule seg litt bak den om du skjønner.
Selvfølgelig kjekt at han er hyggelig med andre mennesker og vi er bare to kjønn i denne verden, men likevel.

Jeg ser ikke på meg selv som sjalu, men jeg liker ikke å dele. Det som er mitt er mitt..
Hadde min samboer chattet med en tidligere venninne og ikke lagt skjul på det ville jeg ikke reagert på komplimenter eller noe, men siden du ikke har hørt om henne eller noe så hadde det forandret meg til Hufsa..!
Helt enig!!!! Hadde klikka og blitt DRITFORBANNA!

Takk:) blir så irritert når sånne "problemer" dukker opp. Er egentlig ikke en sjalu person selv, men kjenner at dette gjør meg både sint og såret så tror det blir en prat i kveld ja:) han får heller forklare seg og så løser det seg nok helt enkelt.

Hold oss oppdatert om hvordan praten gikk og hva han 'forsvarer' seg med..:) nyskjerrig:)

Nå har vi hatt en prat. Han la seg vel igrunn ganske flat, skjønte jeg reagerte på det, men det var ingen baktanker fra hans side. Jeg sa ganske tydelig ifra at jeg følte det var å dra den litt langt, og forklarte at han ganske sikkert hadde reagert likt om det var motsatt. Vi hadde en god prat om hva som er "lov" å snakke med andre om på facebook, og fra nå av ligger hvertfall alle kort på bordet.. Unnskylder ikke det han skrev, men jeg er hvertfall beroliget etter en god prat så nå konsentrerer vi oss om lillegutt som forhåpentligvis konmer snart takk for alle råd dere

Back
Topp