Trenger råd

Suverina

Gift med forumet
Som dere ser trenger jeg råd..
Er nødt til å innse at jeg ror jeg har for lite melk til Aleksander om kveldene. [:(]
Skriker masse og virker sulten etter siste måltid. Tar nesten 1 time før vi får roet han og lakt han[&:]. 3 kvelden var det i går, så tror ikke det er økedøgn... [8|]
Hva skal jeg kjøpe for å gi han i kveld? Hvordan lager jeg det til? Burde han få litt pupp først? eller etter? Hvor mye trenger han og spise?  (ble mange spørsmål, håper noen kan hjelpe)
Trenger sårt noen råd, føler meg helt grønn på dette[:@]

Det er best å kjøpe slik som man blander selv?
Er vel noen som er ferdig blandet[8|]
Må jeg kjøpe noe ekstra en det som er i pakken da?

ORIGINAL: Mirage

pakken inneholder måleskje.. men du kan trenge maltekstrakt også.. for å hindre forstoppelse.. [:)]

Hvor finer jeg det?[8|]

Her i huset går det på nan1 da jeg har mistet all melka selv.. Det går kjempe fint. Hu sover kjempe godt mellom måltidene og har ikke mye luft i magen. Vi blander opp i helt avkjølet vann før vi så varmer det opp igjen, har snakket med nan kundetelefon og forstod det som at det ikke var noe problem..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ammet først og så gitt litt erstatning etterpå, da er du i allefall sikker på at du ikke hemmer melkeproduksjon på noe vis.. ville vært trasig om du begynte å miste melken forde du ikke ammer på kvelden..

Håper du finner noe som fungerer for deg. Lykke til

Var på helsestasjonen i dag de sa jeg bare skulle prøve med noe mer en bare puppen...

ikke sikkert du trenger det i å med at du ammer ved siden av.men greit å ha i tilfelle..[:)]

ja kjekt det[:)]

Back
Topp