Trenger Råd...

Rosa/Blå?

Blir kjent med forumet
Ja jeg er nå gravid 4+2 og jeg har ei fra før på 5 år.
er ikke sammens med bf, vi "fant" hverandre nå i januar via jobben.
vi har kjent hverandre lenge da.
han heller mot abort, siden ting mellom oss er så nytt osv.
men likevel kommer han til og være her 100% for meg hva jeg bestemmer meg for om jeg vil beholde det eller ta det bort. jeg er egentlig litt i mot abort i visse tillfeller...har mista 3 før, med pappan til jentungen...

jeg sitter her og har hatt lyst på flere barn i mange år alt, men først nå som det ikke "passer" så smeller det til..
Legen min sa i dag på tlf, at mange har vært i denne situasjonen og klarer det bra.

skal jeg bli mamma igjen, og la mine følelser gå forann hans?

det værste er at jeg har fått en liten kul alt...merker det på en starm olabukse...

For en vanskelig situasjon.. Jeg synes du skal gjøre det DU føler for. Stor påkjenning for deg å ta en abort hvis du ønsker barnet.. Så ja, la dine følelser gå foran hans.. Han har gjort deg gravid, så får han ta konsekvensene av det også..

Det ender nok med det at jeg forteller han litt forsiktig i løpet av helga når han kommer at det blir baby.
Så får jeg stå for det om det ikke skulle gå mellom oss, så får jeg heller være alenemor til 2 :)
og det klarer jeg helt sikkert :) Barnet er ikke ønsket, men jeg klarer ikke og ta det vekk vil jeg tro...derfor velger jeg og ta det :)

Enig med studentmamma!!! synes du skal gjøre det du føler for!! Din kropp det er snakk om og faren var med på og lage den lille :smile

Sniker jeg.. Er også gravid 7+2 uker og har bestilt abort :( Har jo lyst på et barn til, men helsa er ikke på topp(er hjertesyk), så vi har bedt om abort. Er kjempeusikker og har tatt meg selv i å angre avgjørelsen flere ganger. Du må bare diskutere med deg selv, for og i mot. Man blir aldri 100% sikker tror jeg. Det kan jo hende at jeg ombestemmer meg når jeg ligger på sykehuset og det er jo fullt lovlig det også. Sender deg en klem :)

Back
Topp