Trenger råd!

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Ønsker så veldig å fortelle at vi skal ha en til på julaften, da er jeg 6 uker på veg! Men samboer har lyst til å vente til vi er 12 uker. skjønner jo på en måte at han vil det! Men trenger noen råd for å klare å overtale han for å fortelle det på julaften :) noen som har noen gode tips til meg?? :)

Vi fortalte det til min familie, tilfelle vi mister(,håper jo ikke det skjer, men man vet aldri,) så er det utrolig godt å ha noen man kjenner å prate med om det. samboer sin familie ga klar beskjed sist at de ikke ville vite før 12 uke.. Slapp de å være så nervøse osv.. Kan ikke glede seg ordentlig før 12 uker følte de ;) og det er jo forståelig..

så kanskje fortelle din familie men vente med hans ,siden han ikke vil...man trenger litt oppmuntring og støtte fra sin egen familie;)

selv er jeg 6 uker på torsdag.. Så jeg fortalte det til mamma dagen jeg tok test, godt at de vet:))

vet ikke om det var noe tips?

Gratulerer med spiren i magen :)

Her har vi samme greia. Men bruker egentlig ikke så mye tid på å overtale han. Han ønsker ikke fortelle det tidlig og da må jeg nesten si det er ok.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Min familie vet det, siden mamma prøvde å gi meg Baileys :p hu skjønte jo fort hva det var siden jeg ikke ville ha ; p respekterer jo at han ikke vil selvfølgelig, men jeg har jo så lyst Hehe. mene får vel bare bite det i meg å holder tett :p

det er jo noe man må være enig om, blir litt feil og overtale. skjønner både deg og han, håper dere blir enige :)

Back
Topp