Trenger råd!!!! :/

Siljey

Andre møte med forumet
Hei. Er ei frøken som er alenemor til 2 små gull.. For ett halvt år siden, traff jeg en ny mann.. Har såvidt begynt å la han å barna møttes, og det har gått kjempe bra..
Vi bor ikke sammen, å er vel ikke offisielt kjærester..
Meeeen, idag fikk jeg meg en sikkelig kald dusj... Mensen var forsinket, og for å avfeie spørsmål om graviditet, så tok jeg en test.. Men den var jo positiv!!!!!
Mannen er på sjøen, å kommer ikke hjem før på lørdagen. Og føler ikke for å fortelle noe slik over telefon :/
Vet ikke hvordan jeg skal fortelle ham det, og er så sabla forvirra oppi det lille hodet mitt nå...
Hva skal jeg gjøre?? Hva er best for barna? Hva er best for meg? For han? 
Og alt blir ekstra vanskelig, når jeg ikke er så glad i tanken på abort :/

Værsåsniiiiill, kom med tips & råd.. Holder på å bli gal... 

Hadde ringt og sagt det over telefonen, så slipper du iallefall sitte med det aleine så lenge! 
Hva du skal gjøre finner dere kanskje ut av sammen? Huff, ingen lett situasjon. Ønsker deg lykke til! 

Huff!
Du må tenke på deg selv og barna! Ser du for deg en fremtid med denne mannen? Brukte dere prevansjon? Har han barn fra før? Hvordan føler han for å få et barn/forhold?
Ut fra det du skriver trur jeg ganske sikkert at du ikke kommer til å ta abort ;)

Jeg går på pillen..(tydeligvis ikke bra nok), og har vært punktlig på å ta den hver dag..
Han har ei jente på 4 fra før av, så det med barn er nok ikke noe problem for han..
Vi har spøkt om at vi iallefall skal ha et fotball lag med unger, siden vi allerede har 3 til sammen, så kan vi liksågreit peise på med en dunge til :)

Men føler at dette kanskje kan være en veldig røff start da.. 
Du sier kanskje noe der.. Men føler iallefall at han bør få ha noe å si i saken.. Og han vet mitt syn på abort..

Dere skal ha et helt fotballag med unger, men dere er ikke offisielt sammen? Det eneste du kan gjøre er vel å snakke med han, uansett er det jo ditt valg til syvende og sist.

om dere ser for dere å være sammen er jo dette en flott måte å starte på synes jeg :) pangstart, ja, men samtidig er det jo flott, og begge vet hva det vil si å ha barn fra før så er ikke noen "boble" heller, og det er jo bra :) selv om barna ikke ennå vet hvor alvorlig det er mellom dere, vil uansett svangerskapet i seg selv være lang tid for barna og venne seg til den tanken, sålenge det er dette dere vil når dere har fått snakket ordentlig sammen :)

Back
Topp