Trenger råd :(

snart_mamma_til_to

Blir kjent med forumet
Hei jenter!
Jeg var medlem her når jeg fikk prinsessa mi Aurora i 2010.. Hun er et "p-pille barn"... Min sambo ville egentlig ikke ha flere barn, siden han har to gutter med to forskjellige mamma`er fra før. Men han godtok det og ble hos meg og min voksende mage.. Nå har det altså skjedd igejn.. Var hos legen i går og viste to positive graviditetstester.. Han har ikke snakket til meg siden i går.. Og det er så vondt! Det er jo ikke min "feil" heller at det har skjedd nå.. Men jeg tror ikke at jeg klarer tiden etterpå hvis jeg tar det bort.. Da velger jeg heller å være alene med to vakre  barn.. Men hvorfor skal det være så lett for fedrene å legge en "skyld" på oss jenter? Hvorfor kan ikke de også ta ansvar!? Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Han har vel sagt to ord til meg etter at jeg kom hjem i går.. Huff... Lei meg :(
(Jeg hette mamma2010! før)

Dytter...

Så utrolig dårlig gjort at han oppfører seg slik! Man er to om å lage barn, og siden han var med på leken må han også ta konsekvensene. Men du bør kanskje vurdere annen prevensjon om du har blitt gravid to ganger på pillen?

Jeg hadde nok beholdt, tror aldri jeg klarer å ta abort :( Håper virkelig han endrer seg og skjønner at han må ta ansvar han også.

Stor klem til deg <3

enig - men hvordan er han som far da? En ting er "å bli hos deg" selv om du ble gravid, en annen ting er om han har stilt opp? Jeg synes absolutt du skal gjøre det du synes er rett for deg. Men jeg skjønner at det er vanskelig hvis det betyr at maibarnet i praksis mister pappan sin til daglig :/

man er to om å lage barn.....
Dere må prate sammen, og finne ut av det... enten om det blir den ene eller andre veien.
masse lykke til, d går bra!! :)

Som de andre sier her man er to om å lage barn. Syns det er fryktelig dårlig av han og reagere slik. Selv hadde jeg aldri kunne tatt en abort, hadde ikke klart det. Syns du skal prøve snakke ordentlig med han.

Ønsker deg lykke til!:) *klem*

(ps: veldig stille på forumet for tiden, mest aktivitet på fb gruppa, derfor du kanskje ikke får så mange svar her).

Lillian84 skrev:
man er to om å lage barn.....
Dere må prate sammen, og finne ut av det... enten om det blir den ene eller andre veien.
masse lykke til, d går bra!! :)

Signerer! klem til deg <3

Hei.
jeg trenger råd jeg også. jeg og  typen min har veldig lyst på barn og vi har prøvd noen måneder. vet noen når det er størst sjans for og bli gravid? jeg har bestillt noe sånn vitaminer på nett, men jeg vet ikke om de funker.
noen som vet om noe tabletter eller kosttilskudd for og bli lettere gravid? er det noe man kan gjøre for og bli lettere gravid??

klem <3

Back
Topp