trenger råd!

Kani

Betatt av forumet
Jeg var hos min fastlege i går på svangerskapskontroll. Blodtrykket mitt hadde da steget noe. Har ligget stabilt på ca 90/60 hele svangerskapet, men i går var det på 120/75 i tillegg hadde jeg +1 i protein. Spurte om dette var farlig (med tanke på sv.forgiftning), men han sa at dette ikke var noe og bekymre seg over. Men jeg merker at jeg fortsatt er ganske bekymret for at det kan være tegn på sv.forgiftning.  I tillegg har jeg skikkelig vondt i hodet i dag, noe jeg aldri pleier og ha. Min jordmor er på ferie så får ikke snakket med henne heller.
Hva ville dere gjort??

Hadde tatt en telefon til føden! :)

Det er ikke høyt blodtrykk :) Så det er nok ikke noe farlig. Det er når undertrykket kommer på 90 + at man blir undersøkt på føden.. Mitt spratt også fra undertrykk på 60 til undertrykk på 86.. MEN derfra gikk det oppover, så ville sjekka BT jevnlig fra nå av. :):)

+1 på protein er helt vanlig så seint. Men ville også fulgt med det fra nå av :)  2 sjekk i uka har vi her eg bor iallefall. + mer om man kjenner på det..

Ok. Skal ikke på sjekk igjen før om 2 uker jeg da. Først da min JM kommer tilbake. Derfor jeg er litt bekymret. Og BT mitt er jo ikke høyt nå, men jeg leste et sted at dersom over eller undertrykket stiger med 15 så bør man være litt OBS.
 Men kanskje jeg skal ta en tlf til føden slik labambie foreslo. Litt usikker.

Back
Topp