trenger råd !!!

tanja22

Blir kjent med forumet

hei
eg e 14 uke på vei.
har vært til legen for noen dager sija. har snakket om at eg har ganske vondt i ryggen,ikke hele tiden da,men uansett ganske ofte.
han sa d va helt vanlig og ikke meir.
MEN ska d va så ondt? hva skal eg gjøre?

hilsen bekymret[&o]

Det er sikkert ikke noe farlig siden legen sa det var greit. Men du bør jo slippe å gå rundt med så veldig vondt i ryggen så tidlig i svangerskapet da. Kanskje prøve å få ham til å sende deg til fysioterapaut eller noe?

Uansett, føler med deg. **klem** [:)][:)]

Jeg er sykemeldt pga ryggen nå jeg... Men det er ikke bekkenløsning, men låsning i bekkenet og flere virvler opp gjennom ryggen og nakken. Har låst seg helt. Begynte på behandling hos kiropraktor i dag. Jeg bor i Bergen, og tok kontakt med kvinneklinikken der, og de anbefalte en flink kiropraktor som og er utdannet fysioterapaut og som har god erfaring med gravide. Kjempeflink dame, håper jeg blir bra snart. Så jeg synes du bare skal ta kontakt med legen igjen, eller en annen lege og finn ut hva det er som gjør ryggen vond. Jeg har i alle fall ikke tenkt å gå som en krøpling resten av svangerskapet....
Lykke til!

TAKK[:)]

Bare en liten ting til - hun kiroen/ fysioen sa at det var ofte leger bare sa at "du har sikkert bekkenløsning, bare ta det med ro", men så er det egentlig noe annet som feiler ryggen. Så ikke gi deg om du har vondt!!!

Back
Topp