Trenger råd!

Grelia

Andre møte med forumet
Jeg er gravid i uke 24. Fikk smerter under høyre ribben og på høyre side av ryggen for en uke siden. Fikk haste time av legen min på tirsdag og ble derfra sendt rett på akutten. Legen min trodde jeg hadde blodpropp i den høyre lungen. Jeg var da på sykehuset i 6 timer, de tok blodprøver og lyttet på meg. Den ene prøven som max burde være på 0,4 var på 0,5. Etter hva jeg forsto kunne dette være normalt under en graviditet. Jeg ble sent hjem.. Så nå har jeg vært hjemme fra jobb så jeg får slappet av litt, siden jeg er en person som stresser relativt mye (vet jeg må skjerpe meg!) Jeg har også en del ekstra hjerteslag, men dette har jeg hatt noe av før jeg ble gravid og, og jeg har lest det er normalt å få dette når man er gravid? Har prøvd å gå litt tur mens jeg har vært hjemme siden jeg har hund, men da får jeg fryktelig hold nederst i magen etter en kort strekning. Jeg skal egentlig på venninne tur til London om 5 dager, bør jeg bli hjemme? Jeg har veldig lyst til å dra, men jeg vil det beste for babyen min! Håper noen kan hjelpe meg :)[8|]
 
Back
Topp