trenger råd..

*Knalle*

Glad i forumet
Martine har hele tiden vert super flinkesen til og sove både dag og natt.
Men nå for en stund siden har hu begynt og våkne opp til flere ganger om natta (sover fortsatt bra på dagen ca 1 time)
Hu våkner og roper eller hyler og griner og noen ganger er hu helt hysterisk.
Jeg synger so ro og legger hu igjen . så sovner hu. men så etter litt våkner hu igjen og da kan det gå leeeenge før hu legger seg igjen.

det er bare så slitsomt. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
er det noen som har noen tips. ??

Hm.. Har egentlig ingen tips. [&o] Dytter for deg da!

har ikke så mye tips jeg heller - det med søvn er vanskelig.. Er muligens noe hun er redd for? Var det ikke thejohan som slet med nattskrekk nå for tiden?

Ellers må du kanskje slutte med daghvilen?

*god kos din vei iallefall!*

hmmm ja det er ikke lett. daghvilen kan jeg ikke slutte med da har jeg verdens største trøtteste unge evver. hu griner for og få sove halv 7 hahaha. tenk å tili hu skulle lagt seg da. hoho.

Krysser fingrene for en god natt i natt vaffal.

Uff da....[&o]
Har du prøvd med svakt nattlys på rommet hennes?? Eller sette døren på gløtt etter hun har sovnet? Tobias hadde en slik periode, og tror det var fordi han ble redd da han våknet og det var heeelt mørkt i rommet.. Her setter vi opp døra hans, og skrikeanfallene har stoppet...[:)]
Håper det går seg til!

ORIGINAL: RonjaR

Uff da....[&o]
Har du prøvd med svakt nattlys på rommet hennes?? Eller sette døren på gløtt etter hun har sovnet? Tobias hadde en slik periode, og tror det var fordi han ble redd da han våknet og det var heeelt mørkt i rommet.. Her setter vi opp døra hans, og skrikeanfallene har stoppet...[:)]
Håper det går seg til!

nattlys har jeg ikke prøvd.. kanskje jeg skal invistere i det. Døra må stå oppe hvis ikke tar det helt av for hu. så lyset i gangen står på så det er ganske lyst hos hu. men det med døra har hu begynt med nå de siste tre ukene. før skulle vi lokke døra og hu skulle ha det bek mørkt. men gudene vet hva som skjer oppi nøtta hennes. haha

jeg tenker  litt lys på vil trygge henne, har hatt d samme her og lys og døren oppe gjorde susen

Sånn har du hatt det også. Har dessverre ingen råd, for det gikk bare over en dag...

Una hadde også nattskrekk for en tid tilbake. Hylte og bar seg uten at det gikk an å få kontakt med henne 1-3 timer etter legging. Det var ikke så mye vi kunne gjøre. Vi var der bare i tilfelle hun våknet og ville ha trøst, og så passet vi på at hun ikke slo seg.

Etter ei uke gikk det over. Heldigvis. Har derfor heller ikke så mange gode råd, men leste en del bøker om det den uka, og tror kanskje ikke det er noen...

Slike perioder kommer å går......men det er kjipt når det står på.....kan tenke meg litt lys kan gjøre susen......

-lykke til-

Back
Topp