Trenger råd!

lori

Andre møte med forumet
[8|] Hei!
Trenger råd. Når og hvem av oss skal fortelle mor til ungen til typen at vi venter barn sammen.?..
Skal jeg eller han forteller det? Jeg er nå 11+6 uke på vei, og syns d e på tiden at hun får vite det, selv om vi ikke har sagt d direkte t gutten ennå at han skal bli storebror, men har snakk mye og vist bilder av babyer og sånn..
Som jeg tenker, så har jeg lyst å ringe henne, men vet ikke jeg.. [:-]

ORIGINAL: MoldeJente23

Synes det er oppgaven til mannen din jeg.

Signerer

Ser ingen grunn til at noen av dere skal fortelle det til henne jeg... Hvis gutten til mannen din har lyst å fortelle det til mamman, så kan ha få gjøre det selv... Vi informerte ikke mor når gutten til sambo skulle bli storebror.. Det er noe hun tidsnok fikk vite tenkte vi...

Nei, d frister heller ikke å snakke m henne som sånn hun har oppført seg, og har heller ikke lyst at han skal snakke noe mer m henne enn nødvendig, hun har vært så jævla teite, og d e hun som har sagt at hun ikke vil ha noe mer kontakt m meg, pga d m tutten..  så derfor har jeg heller ikke lyst å fortelle henne d, hun har jo ikke noe m oss å gjør heller vel..? men andre mener d motsatte da, og d blir litt forvirrende.... Gutten hans e 3år, så hun kommer nok ikke til å forstå hva han mener, og d e d jeg tenker på m tanken på å sei d t hennen.. uff vet ikke.... [8|]

tror ikke at jeg hadde ringt for å fortelle henne det,hun får jo tidsnok vite d og hun har jo egentlig ikke noe med det...men hvis dere vil ringe så synes jeg at det er mannens oppgave...

Min personlige mening er at dette bør være hans oppgave, men hvis det kanskje blir litt for emosjonelt /vanskelig tema å ta opp, kunne kanskje du være med for at samtalen ikke skal dra for mye ut? Det kan være enklere for deg som ikke har like mye investert i henne som mannen din?

Nei, huff synes dette var en litt vanskelig situasjon. Snakk med sambo, du og hør hva han vil[8|]

hvis dere skal fortelle det, synes jeg det er samboeren din sin oppgave, men hu får jo visst det før eller senere uansett og hun har ingenting med det.(sett i mine øyne da), men dette er noe dere to må bli enige om.. håper det ordner seg på en grei måte..lykke til[:)]

ORIGINAL: MoldeJente23

Synes det er oppgaven til mannen din jeg.

Dere har jo ikke noen plikt til å fortelle henne det! Jeg hadde gitt meg faen i å sagt noe til henne!

Det er vel ingen big deal...det er bare å la kjæresten din nevne det i forbifarten med noe annet...hun skal vel ikke syes puter under armene på... det er jo tross alt ikke bare en mor til barnet hans, det er faktisk eks-kjæresten hans og...æsj..ikke noe å måtte forholde seg til mer enn nødvendig [:D]

Kommer an paa hvor naer dere er..Enten han eller dere setter dere ned sammen og prater om det alle tre

Back
Topp