Trenger råd/tips!

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Lille gull er 2,5uke gammel.
Men roer seg ikke i det hele tatt utenom når han ligger inntil meg. Hvis han sovner på meg og jeg legger han i nestet sitt så kaver han på med en gang. Og hylskriker. Hvis en sjelden gang han sover i nestet og når han vokner så hylskriker han med en gang og vrir på seg. Lurer på om det kan være magevondt/luft? Hva tror dere?

Er nok bare behov for nærhet som de fleste nyfødte har, gutten min er helt lik, storesøster var helt lik. Har ikke et sekund alenetid iløpet av dagen og får ikke gjort noenting utenom å holde på med lillebror.

Kan være magevondt også, ja, men vanskelig å si. Forsøk å rape oftere under amming❤️

Det er ganske normalt for nyfødte å ville ha nærhet og varme. Du kan prøve å legge en varmeflaske i tilnærmet kroppstemperatur oppi med baby. Det har fungert hos oss i perioder. De får varmen de forbinder med deg og klarer kanskje å finne roen litt lenger. Her foretrekker lillebror å ligge på siden, så han støtter ryggen på den om jeg gjør det. Virker som om det lindrer litt på luftsmerter også. Men det er jo individuelt fra baby til baby hva de foretrekker. Verdt et forsøk, så får du litt fri til å bevege deg også ;-)

Back
Topp