Trenger råd / tips. !! :)

Lykkeliten

Glad i forumet
Kom hjem på tirsdag fra sykehuset. Noe jeg såg veldig frem til etter å ha vært der i 5 dager. Men.. Hun hyler seg igjennom hver eneste natt og uansett hva vi gjør slutter hun ikke. Skal begynne på 4 natta nå og gruer meg virklig. Noen som har noe lure råd så kom med de!!! :)

Gratulere til alle som har fått og lykke til dere som venter ♡

-takk-

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

For meg så hørres det ut som kolikk.. Hadde det med 1.mann. Ta kontakt med ein kiropraktor!
Må bare si eg føler med dokken, det der e heilt j"#¤%
Håpe det går bra for dokken etterkvert!

Stor klem sendes dokkas vei!!!

Hvordan er det på dagtid da? Stakkars liten. Viss dwt er mage vondt så hjelper det å sykle med beina til lille. holde /stryke med varm hånd over magen og sukker vann. Ammer du ville jeg ha kartlagt matvanene mine, og peøvd meg frem om det er noe lille reagerer på.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Ja, har tenkt tanken selv. Men det begynner i 8 tiden på kvelden og slutter ca 8 - 9 på morgen. Å på dagen er det mye soving. Hmm.. det er så vondt å se hun ligger der å hyler hysterisk å uansett ka vi gjør så hjelper det ikke. Å lite kjekt å være så trøtt heller. Tusen takk svar. Får ringe på mandag å høre da kanskje.

Babyen skal ikke gråte 12 timer i strekk uten at man vet hva det er...ingenting som fungerer? Bevegelse, kroppskontakt, amming etc? Ville ringt sykehuset og hørt om de vil ha en sjekk....!

Det er små pauser på 5 - 15 min innimellom der vi får virklig håpet på å sove men neida.. snakket med barsel og de sa at vi burde gji det en ukes tid. Kroppskontakt. Vugging, synging, ligge på magen ( på handa ) sykling med beina. Prøvd å sove med lyset på og av. Radio på og av..

Dusje eller ligge i badekaret sammen m babyen, det fikk min til å roe seg lenge nok til å bli ammet i søvn etterpå. Hvis det er magen, er visst det badekaret som heter tummytub veldig bra!

Back
Topp