Trenger råd..svigerinne fra h..! Oppdatert..

Jeg hadde tatt det opp med henne. Rett og slett.
Gjerne med broren og, bare rett og slett si hva hun har sagt. Uten å komme med noen meninger om hvorfor osv.

Hvorfor gi henne den makten ved å la dette gå inn på deg. Dersom du og mannen din er trygge på hverandre så er det jo ikke ett problem at hun sprader rundt som en påfugl for oppmerksomhet. Dessuten er ikke dette uttalelser hun har gjort til deg og jeg forstår det slik at du tidligere ikke har bemerket noe utenfor normal siden dere har hatt ett godt forhold. Kan det være at du legger for mye energi i noe som du ikke trenger å bruke tid på? Det er isåfall broren til din samboer sitt problem og ikke deres? Ved å reagere på slik informasjon vil det jo for andre oppleves som sjalusi. Oppfør deg som normalt du frem til hun ovenfor dere faktisk tråkker over streken, vennlighet og oppmerksomhet ( om så falsk ) er ikke noe å bruke tid på. Det er mitt syn, dere er i familie og vil måtte omgås på en skikkelig måte.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde tatt det direkte med henne, sånn at hun er klar over hvor landet ligger henn! Makan til oppførsel på voksne mennesker!

<3 lille spire <3

Håper at mannen din vil si fra og be henne slutte ved første tegn til flørt/over streken,

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ville ignorert det, og på denne måten vist at du og mannen har det bra, og dermed ingen grunn til bekymring fra din side.. Skjønner at det blir et sjokk, men jeg tror ikke man kommer noen vei ved å ta det opp, vil tro det blir et helvetes drama som ødelegger for veldig mange..

Men samtidig ville jeg holdt et overfladisk forhold til henne. Ikke "gi henne" for mye informasjon om du skjønner. Litt sånn på trygg avstand når det kommer til personlige ting.. :)

Signerer koffert! :) ikke gidd å bry deg..

Jeg hadde nok tatt det opp med henne. Er du sikker på at det ikke er venninnen deres som finner på dette? Jeg hadde tatt det opp med henne, og samtidig bedt mannen min gitt henne klar beskjed at det er deg han vil ha om hun flørter for mye med han.

Sent from my iPad using BV Forum

Stemmer også i for at du bare må ignorere dette og evt. trekke deg litt vekk fra henne. Hun har jo ikke gjort noen direkte fremstøt og dere kan liksom ikke agere på diffuse handlinger og ord som du egentlig bare har hørt fra en annen at hun gjør.

Hele situasjonen høres jo litt voldsom ut. Er det lov å tenke at damen gjerne er litt betatt av din mann og at deres felles venninne blåser det litt opp?

Det med NAV-svindelen ville jeg ha meldt henne (eller dem) for. Det er faktisk ganske alvorlig og det kan dreie seg om et nokså stort beløp. Veldig provoserende!

Back
Topp