trenger råd! Storbytur

malone

Gift med forumet
Sambo har bursdag i august. Tenkte kanskje jeg skulle overraske han med en storby tur. Vi har nesten ikke reist alene på tur etter at mini kom. Så hadde jo vært koselig før lillesøster kommer, blir nok en stund til neste gang da.

Så noen forslag, må ikke være for lang flytur, kunne tenke meg spa hotell. Tenkt litt på stokholm, københavn eller tallin.

Ingen verden sting slår Paris Vi flydde billig ned med Norwegian i fjor sommer og hadde 4 NYDELIGE dager der, hadde poden med da[8D] jeg har aldri sovet en natt uten han, så klarte ikke helt la han være hos farmoren som han egentlig skulle[8D]

Men, vi hadde en fantastisk tur i hvertfall, så mye å se, romantisk og vakkert!

Hvor lang flytur er det dit da, jeg er også veldig tullete i forholdt til å være borte fra mini, vil ikke fly for langt bort. Men er vel i underkant av 2 timer??

Paris er herlig, men hvis du tenker Spa så er jo i grunn ikke Tallin så veldig dumt. Der er det jo veldig rimelig også.

Barcelona er også veldig deilig på sommeren, de har jo en lang sandstrand midt i byen også.

Det er ganske varmt nedover i Europa i august, så jeg kan tenke meg at mye tråkking under store avstander i varmen kan føre til ødemer. Så spa høres jo egentlig veldig deilig ut ja[:D]

Tror jeg går for Tallin. virker billig og koselig. N oen som har vært her?

ORIGINAL: malone

ikke vært der, men har SÅ lyst !!

Strømstad spahotell er vist fantastisk sies det.
Det er jo ikke langt og veldig luxus sies det

Enig i at ingenting er så herlig som Paris. Praha er og deilig, vi var der i fjor høst! Praha er nok med en langhelg, Paris får du aldri nok av. Vi hadde en uke der i fjor sommer, og det var perfekt:)

Men om du ønsker spa er kanskje østeuropa bedre ja.... Warzawa, Tallin el.l

ORIGINAL: malone

Var i Tallin for to år siden! Helt fantastisk og utrolig spesiell by! Da Sovjetunionen arrangerte OL for mange år siden, ble roøvelsene holdt i Tallin.. Derfor ble det bygget endel nytt, og glasshoteller ligger side ved side med flere hundre år gamle kirker! Vil gjerne tilbake dit, ja!!
Var på spa, ikke det billigste spa alternativet, men fikk massasje fra topp til tå!

Back
Topp