Trenger råd :-S

mammamy

Første møte med forumet
Er 17 uker på vei med nr 2=)
Jeg glede meg enormt masse,men her kjem det jeg trenger råd til:

Før jeg ble gravid så var typen veldig oppmerksom og hjelpsom og alt det fine=)

Men etter jeg ble gravid så har han snudd om.....Han skal ha kontroll på alt jeg gjør og alt sønnen min gjør(er ikke hannes sønn).

Jeg kjenner han ikke igjen og er redd når han blir forbanna......Som han blir når han ikke får det som han vil=(=(

Vær så snill å gi meg råd på hva jeg kan gjøre

Mvh lille meg

Kanskje han føler han må gjøre noe også siden det er du som bærer alt på kroppen..
Å bli far kan gi en mange tanker, så kanskje dere skal ta en prat...?

Nei uff da [&:]

Hvor lenge har dere vært sammen?

Kanskje du skal prøve å snakke med han om hva du føler?

Huff... Sånn skal du ikke ha det! Syns du skal si til han akkurat hva du mener! Og spesielt det med at du blir redd for han når han blir sint! Det burde være en tankevekker for han..... Man har alle lov til å bli sint, men ikke på en måte som skremmer andre... Og med tanke på din sønn, så vil jo han også merke at du blir redd- så blir han også redd- og er det virkelig ett sånt forhold han ønsker å ha til både deg og din sønn?[&:] Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn lykke til....[:)]

nu har æ snakka m han og han ble temmelig stille når æ sa at tempramange og alt han krevde tok på forholdet....
Sa at æ kan ik ta på mæ mer enn d æ klare og om han ska bli sur for d så får han gå seg en tur ell noe å roe seg ned......

Så bra du prata med han!!!!

Så får vi se hva som skjer videre framover og om han skjønte det!

Back
Topp