Trenger råd rask

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Hei, jeg våkna opp ekstremt hormonell idag. Skal egentlig på kveldsvakt idag, men går jo bare rundt og gråter hjemme. What to do??? Er det grunn nok til å være hjemme fra jobb?

Må jo i såfall gi beskjed til jobben asap.

Hei, jeg våkna opp ekstremt hormonell idag. Skal egentlig på kveldsvakt idag, men går jo bare rundt og gråter hjemme. What to do??? Er det grunn nok til å være hjemme fra jobb?

Må jo i såfall gi beskjed til jobben asap.

kanskje du trenger en god gråt. Jeg har egt ikke hørt om
Noen som tar sykedag pga hormoner ? Men du kan jo evt høre med jobb?

Er det noe spesielt som gjør at du gråter så mye? Kanskje prøve å gå en rolig tur og lufte hodet litt? Kan hende det får deg til å føle deg bedre. Håper det roer seg litt.

Nei det er jo ikke noen spesiell grunn. Er jo ikke lei meg eller noe slikt heller. Er bare det at tårene renner og renner. Er jo faktisk til å le av egentlig:laughing002

Jeg har i hvertfall nå gitt beskjed til jobben at jeg ikke kommer idag. Så får eg håpe jeg er bedre til imorgen tidlig:)

Sist svangerskap hadde jeg en vakt på jobb hvor jeg sikkert sprang på badet for å gråte 9-10 ganger :laughing002 Pasientene jeg hadde ansvar for ble alle vitne til litt grining også, men fikk forklart det bort ganske greit heldigvis

Men jeg tenker det kommer litt ann på hvilken jobb du har om det er innafor å bli hjemme. Om jeg får slike dager igjen er det mulig jeg vurderer egenmelding. Men jeg jobber på en psykiatrisk avdeling så det passer seg ikke helt å grine + det er til tider mye triste skjebner inne hos oss og da sliter jeg med å «skjerpe meg»

Back
Topp