Trenger råd mot sår hals!!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
:( VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONDT!!! :(

Vil ikke ta smertestillende heller!!
Glad jeg har tatt mandlene så det ikke er noe halsbetennelse på gang :P
Kan jo ikke drikke HELE tiden, både varmt og kaldt liksom!!
BLÆ ÆSj og ikke minst FYSJ!!

*klage klage klage*

jeg går for lakris. Men i min verden fungerer lakris mot alt for tida. Sånn siden jeg ikke takler lukta av sjokolade.

jeg går for lakris. Men i min verden fungerer lakris mot alt for tida. Sånn siden jeg ikke takler lukta av sjokolade.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gjett om jeg savner lakris a!! Kjøpe en sånn svart pandalakris med hull boks og bare skuffe innpå!! Men bl.trykket mitt blir litt kranglete av det :P

Fisherman's friend :) også saft is innimellom(det lindrer litt) :) Det er fryktelig å ha vondt i halsen.. God bedring! :)

Har fått influensa her å:-(
LIKER IKKE!!

Vademecum på sukkerbit :-) men det er vel sikkert et snev av alkohol i vademecum, og det er kanskje ikke ideelt :-p.

Koke te på fersk ingefær kan du prøve. Det gjør alltid samboer, og det funker bra :-)

Influensa er det heldigvis ikke, da jeg ikke har feber og andre vondter :) Lillemann har også hatt denne hosten en stund og vært i veldig "nussepåmammamodus" så var dømt til å bli smittet!

Ingefær ja...is mmmmm, fisherman, dette er notert :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gjett om jeg savner lakris a!! Kjøpe en sånn svart pandalakris med hull boks og bare skuffe innpå!! Men bl.trykket mitt blir litt kranglete av det :p

Jeg har ikke målt blodtrykk enda, men jeg vet at mitt er LAVT...
Jeg får jo svimmelhetsanfall omtrent hver gang jeg spiser, så jeg regner med at det er lavt...

Jeg har ikke målt blodtrykk enda, men jeg vet at mitt er LAVT...
Jeg får jo svimmelhetsanfall omtrent hver gang jeg spiser, så jeg regner med at det er lavt...

Dersom det er sånn til vanlig er det nok lavt ja, men jeg er svimmel selv i svangerskapet selv om blodtrykket er en smule over :)

Stressa på meg ett kranglete blodtrykk....angrer litt kan man si!
Nå er "flink pike syndromet" over og blodtrykket er på vei ned :)

Sist svangerskap fikk jeg høyt blodtrykk mot slutten av svangerskapet og var innlagt flere ganger pga det. Det var ikke noen gøy opplevelse :( Håper virkelig jeg slipper det denne gangen :)

Kok deg te av frisk raspet ingefærrot ;) hjelper også mot kvalme om du er plaget av det ;)

Dersom det er sånn til vanlig er det nok lavt ja, men jeg er svimmel selv i svangerskapet selv om blodtrykket er en smule over :)

Stressa på meg ett kranglete blodtrykk....angrer litt kan man si!
Nå er "flink pike syndromet" over og blodtrykket er på vei ned :)

Har alltid hatt lavt blodtrykk, og har alltid med meg lakris, sånn at jeg kan styre det litt så jeg slipper å gå i bakken på upassende steder ;)

Back
Topp