Trenger råd -Karius Baktus Kostyme!

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Guttene har lyst ril å kle seg ut som Karius og Baktus men jeg er sånn omtrent det minst kreative mennesket som finnes. ANER ikke hvordan og hvor jeg skal begynne. Kjøpe parykk, så langt i planen har jeg kommet men da stopper det. Det nytter heller ikke å google. Finner ikke noe klart svar der :-(

Herlige..:)

Selebukse som er for kort i bena/brettet litt opp med fargerike sokker under. Stripete genser. Parykk. I ansiktet lager du røde roser i kinnene og noen fregner på kinn og nese. Så lager du streker slik som ivo caprinodukkene har rundt øyne og munn. Med høye øyenbryn får du det "overraskende" uttrykket. ImageUploadedByBV Forum1360404691.329787.jpgImageUploadedByBV Forum1360404705.303552.jpg
Her er vi som Karius og baktus for 2 år siden :)

Selebukse som er for kort i bena/brettet litt opp med fargerike sokker under. Stripete genser. Parykk. I ansiktet lager du røde roser i kinnene og noen fregner på kinn og nese. Så lager du streker slik som ivo caprinodukkene har rundt øyne og munn. Med høye øyenbryn får du det "overraskende" uttrykket. Vis vedlegget 4209Vis vedlegget 4210
Her er vi som Karius og baktus for 2 år siden :)

Oj, så fantastisk fine dere var!!! Tusen tusen tusen takk! Å så kult tips med øyebryn! TAKK

Back
Topp