Trenger råd... *Jobb*

MammaMJ

Elsker forumet
Si hvis det har seg slik at butikken skal legges ned i Mars. Hva gjør jeg da? Kan ikke sykemelde meg, da? Må jeg gå på dagpenger??! Taper jeg voldsomt med penger plutselig :-(

Tror at hvis du blir syk mens du fremdeles jobber, så kan legen sykemelde deg og du får betalt som vanlig. 

Hei! Jeg tror også at hvis du er sykmeldt idet butikken legges ned, at du da vil få utbetalt vanlig lønn videre? Hvis du ikke er sykmeldt..Får man utbetalt ca 66% av lønna...Var i alle fall slik da samboer ble permittert fra jobb i fjor... Huff, kan ikke være noe gøy å miste jobben:-/

Lykke til fremover:)

Dersom du tenker på permisjonespenger, så får du det selv om du ikke jobber akkurat når du går ut i permisjon. Og du kan gå ut i permisjon 12 uker før termin....
Men skjønner det er kjipt å kanskje miste jobben. Det blir litt ekstra stress med slikt i bakhodet.

Har vel fått bekreftet at det vil skje.. Så går liksom å tenker mye på hva jeg skal gjøre.. Elsker å jobbe og skulle ønske noen ville ansette gravide.. Synd det skal være så vanskelig :-( I tillegg er dette virkelig en jobb jeg elsker..

Jeg vet om flere som har ansatt gravide selv om de vet at de skal ut i permisjon, så det er nå bare å prøve tenker nå jeg...

Back
Topp