Trenger råd - hva skjer?

Luxx

Glad i forumet
Jeg lå på sofaen ca en times tid og når jeg reiste meg merket jeg at jeg måtte fryktelig på do. (Unnskyld for ekle detaljer her) I det jeg begynte å tømme blæren kjentes det ut som et pop, og kjeden er litt sår men alt virker normalt annet enn det. Ikke noe blod, slim eller rare farger/lukter.(Og babyen sparker, virker som hun ligger og sparker ned mot bekkenet.) Noen som har noen råd? Vil helst ikke ringe føden da den er to timer unna og grunnet veiarbeid (som stenger tunellen etter kl 18:00) må man sendes med ambulanse.

Høres ut som om alt er normalt? Det kan komme mange rare lyder fra skjeden... utflod, luft bl.a. Bekkenet kan også lage en ekkel klikke/poppelyd.

Ringe da jeg føler meg litt smårar nedentil, tenkte å bare spør om råd men de ville vist ha oss inn så da bærer de til sykehuset. :/

Ringe da jeg føler meg litt smårar nedentil, tenkte å bare spør om råd men de ville vist ha oss inn så da bærer de til sykehuset. :/

Syns det er utrolig bra at du ringte føden! Bedre å ringe en gang for mye, enn for lite!!

Masse lykke til! Håper du holder oss oppdatert!
Tenker på deg <3

Takk takk alle sammen:) Veldig greit å fått tatt alt av tester for å vite at alt står bra til:)

Back
Topp