Trenger råd fra billige-tester brukere!!

Miami79

Flørter med forumet
Lurer nesten på om det er mere ønsketenkning enn hvor reelt resultatet faktisk er..
Tok en grav test idag tidlig, den hadde en svak svak skyggestrek. Hadde IKM 14 dec. Tok el test i går den var positiv.

Er de helt til å stole på disse testene fra billige-tester. Tror jeg må finne et søndagsåpent apotek og kjøpe en cb. Bør jeg vente til i morgen med å teste???

Trenger råd fra billige-tester brukere!!! Klarer nesten ikkje vente.. Vil teste snart igjen!!

Jeg brukte tester fra billigtester da jeg testet, og det var dagen etter IKM. Fikk en svaaaaak strek, men jeg var da gravid! EL-tester bruker å bli positiv når man er gravid.... Jeg kjøpte en test på apoteket for å være helt sikker, så hvis du er i tvil bør du gjøre det også. Du trenger ikke vente til imorra før du tester, men unngå å drikke masse siste to timene før du skal teste.. Drister meg til å gratulere jeg da, mye som tyder på at du er gravid![;)]

en strek er en strek[:D]
gratulerer da...
men for å være på den sikre siden er det bare å teste en gang til..

jeg brukte selv strips bra billigtester...å den viste veldig positiv når jeg testet

Tror ikke det er noen forskjell på testene, det er bare ClearBlue som vil vi skal tro det, sånn at de kan tjene mer penger. Du er nok gravid, ellers ville det ikke vært noen strek. Gratulerer så mye!

Hei, hei!

Tror jeg kan gratulere deg...en strek er en strek!!!!

Si fra når du har testet igjen da!

men GRATULERER så lenge....en herlig julegave må jeg si!

Kos deg framover!

M

Back
Topp