Trenger råd.. ang vandretur på vidda

En tråd i 'April 2021' startet av Prøverpånr.3, 25 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Gravidmednr.3 Flørter med forumet Vårspirene 2021

Skal til helgen på familietur på Hardangervidda. Innebærer 6-8 timers vandring fra hytte til hytte. Problemet er bare at jeg begynner allerede og merke verk i bekkenet, blir veldig fort trøtt og sliten.. familien vet ikke at jeg er gravid.. jeg føler jeg ødelegger for gruppa ved å ikke bli med... så føler meg litt tvungen.. samtidig som at jeg er så redd for at jeg skal bli helt utkjørt, og er jo en kritisk fase i svangerskapet (5+1 idag). Så tenker på visst det skulle skje noe mitt på vidda... å ikke minst å måtte tisse ganske ofte.. er ikke akkurat do der:facepalm:

Hadde selvsagt vært veldig gøy å oppleve også, men har så innmari delte følelser... noen som har noen innspill?:sorry:

2. Aprilbaby❤️ Betatt av forumet Vårspirene 2021

Har ingen veldig gode tips. Men mitt forrige svangerskap ble jeg med på alt mulig for å skjule graviditeten, også med mye vondt i bekkenet.. endte med 100% sykemelding alt for tidlig og angret på at jeg ikke bare droppet de tingene jeg egentlig visste at kroppen ikke orka..

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. GG Flørter med forumet

Vanskelig spørsmål som egentlig bare du selv kan svare på :/
    Når jeg var rundt 4+0 eller noe så gikk jeg Besseggen. Det var egentlig helt ok, til tross for en del murringer, men jeg var heeeelt tom for energi på flere punkter. Anbefaler i hvert fall å pakke godt med mat, snacks, vann og brus! (Skal nevnes at jeg ikke hadde bekkensmerter da, kan hende jeg hadde stilt meg annerledes til turen hvis jeg hadde vondt)

4. Guttemammax2 Forelsket i forumet

Om du føler at du ikke kan gå, så går det an å bare si du ikke føle deg i form. Men skjønner at du har veldig lyst å være med også. Bekkenet er en av de tingene jeg ikke tørr å undervurdere selv...

5. Kabakaba Gift med forumet Julegavene 2019

Jeg ville droppa det. Unnskyld deg med å si at formen ikke er helt på topp, og i disse koronatider er det da helt innafor å holde seg hjemme. Ingen som forventer eller ønsker at man deltar på ting om man ikke er helt i form nå for tiden.

• Enig Enig x 2
  6. Gravidmednr.3 Flørter med forumet Vårspirene 2021

Tusen takk for innspill alle sammen, setter stor pris på det :Heartred tror jeg dropper det ja... det føles ut som det mest riktige å gjøre..:sorry:

Del denne siden