Trenger råd ang feber

*LC*

Gift med forumet
Mini har feber stakkars. Målte den kl fire og da var den 38.9. Ga han en stikkpille. Målte igjen rett før leggetid kl syv og da lå den på 38.5. Ga han ikke stikkpille da, for det var ikke mange timene siden han fikk en. Men den han ikk hjalp jo ikke stort.
Nå ligger han og sover. Hva bør jeg gjøre? Skal jeg vekke han og ta tempen i løpet av natten, eller la han sove til han våkner av seg selv? Redd han skal få enda høyere feber. Vet jo at 38.5 ikke er så høyt, men allikevel. Hilsen hønetuppemor[:D][:D][:D].

ORIGINAL: SiriMor_

jeg vekker de ikke, men er inne å ser att de sover rolig.
Ligger med lite klær. Det er det viktigste.
Og lar de drikke så mye de vill. helst vann [:)]

Han ligger nå i bomullsbody, ullstrømpebukse og en bomullspose. Har ikke dyne over seg. Lite, mye eller passe synes du?

Kristian har også feber [:(]
Han ligger å sover i bare body nå + posen.
Ga han stikkpille tidligere, så håper han er frisk i morgen[:D]

Er det ikke litt lite med bare body? Redd han skal fryse. Har 18-19 grader på rommet.

Da har jeg kledd på han litt for mye da. Han ligger vanligvis i ullpysj og ullpose, så derfor trodde jeg kanskje at dette var det minste jeg kunne kle han i. Huff da. Har ikke lyst til å vekke han nå, så jeg får vente til han våkner. Virker som han sover godt, men kjenner at han fortsatt har feber. Stakar lille gutten min.

Back
Topp