Trenger råd ang blødning...

Mininummer2

Betatt av forumet
Har sett en sammenheng mellom små blødninger (rosa utflod eller. røde striper på papiret) og dager jeg har vært på jobb... :(

føler meg helt grei når eg er på jobb men litt mer sliten etter jobb enn tidligere (regner det som normalt). Har vært hjemme i over 1 uke pga 5.barnesykdom på jobb og da har jeg ikke hatt blødninger i det hele tatt. Blør også sjeldent i helger eller dager jeg har tatt det med ro..

Hva tenker dere? Andre som opplever lignende?

Mye tunge løft i jobben eller andre bevegelser som ikke et heldige for deg?
Har fått beskjed om at sånn iallfall kan være med på å gi blødninger.

Har sett en sammenheng mellom små blødninger (rosa utflod eller. røde striper på papiret) og dager jeg har vært på jobb... :(

føler meg helt grei når eg er på jobb men litt mer sliten etter jobb enn tidligere (regner det som normalt). Har vært hjemme i over 1 uke pga 5.barnesykdom på jobb og da har jeg ikke hatt blødninger i det hele tatt. Blør også sjeldent i helger eller dager jeg har tatt det med ro..

Jeg hadde også blødninger der jeg blødde i 3 uker i strekk.. blødde mer di dagene jeg anstrengte kroppen å mindre di dagene jeg tok det med ro :) snakket med legen å ble henvist videre der han tok innvendig ultralyd å han så at det var en liten blodansamling som måtte ut(ikke noe farlig) å nå trorjeg alt er ute for nå har det stoppet :smiley-bounce012

Høres ut som du bør ta det rolig fremover ja :) snakk med legen din :)

Sniker fra august. Jobber også i barnehage, og hadde en periode der jeg hadde småblødninger etter jobb. Ble sykmeldt en ukes tid og da gav det seg heldigvis, har ikke hatt noe etter det :happy:

Ta en tur til legen :) høres ut som det kan være lurt å være hjemme litt og se om det gir seg helt før du prøver å jobbe igjen.

Back
Topp