trenger pumpetips :)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Dere som har vært borte fra barnet over natten, hvor ofte pumpet dere? Er det nødvendig å pumpe hver tredje time eller kun når man har melkespreng? Jeg skal i bryllup når lille er 5 mnd og kunne tenke meg litt vin.

Jeg fikk beskjed om hver 3 time om dagen, og en gang om natten, om man legger seg 11-12 tia :-)

Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig

Jeg fikk beskjed om hver 3 time om dagen, og en gang om natten, om man legger seg 11-12 tia :-)

Ok:) mistet du noe av melken ved å være borte fra lille?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du mister vel ikke særlig melk ved å være borte en kveld og natt?? Vil tro det er for kort tid å gjøre skade på. Da hadde jeg bare pumpet ved ubehagelig spreng, var jeg deg. Mannen her tar en natt i uka (enten 1 eller 2 måltider) for meg, og da sover jeg med goood samvittighet. Det har kun resultert i mer melk dagen etter, og at jeg har kunnet pumpe til frysing den dagen pga mye melk. Så, tipper jeg hadde pumpet 1-2 ganger ila et bryllup :-) Men pumper du mens du har alkohol i blodet, må det jo kastes da... Jeg hadde ventet til den pumpede melka kunne brukes senere :-)

Ok hørte bare andre hadde opplevd å miste melken av det skjønner du :) det kan jo være fordi alkoholen påvirker også :) ikke vet jeg :)

Ok hørte bare andre hadde opplevd å miste melken av det skjønner du :) det kan jo være fordi alkoholen påvirker også :) ikke vet jeg :)

Hmm, kanskje det er mulig? Syns det hørtes grådig fort ut, men. :-)

Hmm, kanskje det er mulig? Syns det hørtes grådig fort ut, men. :-)
Har du testet selv? Å pumpe deg for en dag og natt?

Ok:) mistet du noe av melken ved å være borte fra lille?

Min jente lå i kuvøse og fikk ikke amma første mnd, så da var det sånn jeg måtte gjøre det fikk jeg beskjed om, og melka holdt seg veldig bra!:-)
I ettertid nå så har jeg gått hele 8 timer uten å pumpe, men melka har holdt seg bra, men når jeg først skulle amme etterpå da, så pumpa jeg etter amming så jeg fikk tømt skikkelig da:-)

Min jente lå i kuvøse og fikk ikke amma første mnd, så da var det sånn jeg måtte gjøre det fikk jeg beskjed om, og melka holdt seg veldig bra!:-)
I ettertid nå så har jeg gått hele 8 timer uten å pumpe, men melka har holdt seg bra, men når jeg først skulle amme etterpå da, så pumpa jeg etter amming så jeg fikk tømt skikkelig da:-)

Tusen Takk for svar:) da går det sikkert veldig bra:)

Back
Topp