Dere som har vært borte fra barnet over natten, hvor ofte pumpet dere? Er det nødvendig å pumpe hver tredje time eller kun når man har melkespreng? Jeg skal i bryllup når lille er 5 mnd og kunne tenke meg litt vin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok mistet du noe av melken ved å være borte fra lille?Jeg fikk beskjed om hver 3 time om dagen, og en gang om natten, om man legger seg 11-12 tia
Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig
Ok hørte bare andre hadde opplevd å miste melken av det skjønner du det kan jo være fordi alkoholen påvirker også ikke vet jeg
Har du testet selv? Å pumpe deg for en dag og natt?Hmm, kanskje det er mulig? Syns det hørtes grådig fort ut, men.
Ok mistet du noe av melken ved å være borte fra lille?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tusen Takk for svar da går det sikkert veldig braMin jente lå i kuvøse og fikk ikke amma første mnd, så da var det sånn jeg måtte gjøre det fikk jeg beskjed om, og melka holdt seg veldig bra!
I ettertid nå så har jeg gått hele 8 timer uten å pumpe, men melka har holdt seg bra, men når jeg først skulle amme etterpå da, så pumpa jeg etter amming så jeg fikk tømt skikkelig da
Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig