Trenger oppmuntring fra dere som fødte før termin...

Tre muskuterer

Lykkelig!
Det er i dag 1 uke til termin dato. Pga 2 kompliserte fødsler hvorav 1 endte i katastrofe keisersnitt skal jeg settes i gang neste søndag dersom hun ikke melder sin ankomst før.

Pga keisersnittet er det ikke bare bare og sette i gang som kan resultere i at jeg får nok ett keisersnitt uplanlagt så vil så gjerne at hun skjønner at NÅ må hun ut av seg selv.

Så jeg trenger å høre fra dere som fødte før termin:

Hvor mye før fødte dere?
Var dere konstantert moden osv før dere gikk i fødsel?

Jeg er ganske umoden og hun har ikke festet seg sist jeg ble sjekket (torsdag denne uken).

Håper hun kommer før da så du slipper bekymre deg :)

Jeg fødte 11 dager før termin, hodet var ikke festet men han lå ned lenge. Jordmor sa ingen ting om han lå langt ned eller ikke langt nok ned. Jeg er jo førstegangs så kan vel sikkert ikke hjelpe deg så mye men svarer for det :) slimproppen min gikk litt søndag kveld. Hadde litt ta eller regelmessige kynnere sikkert den natta. Natt til tirsdag ingen ting sov som en stein det var godt :) natt til onsdag enda mer tak trodde det begynte, tok tiden å det var regelmessig. Fikk ikke komme på føden, fikk beskjed om å ta en dusj. Onsdag var jeg sliten litt tak igjennom dagen. Gikk å la meg med noe tak, våknet ca to måtte på do satt på sengekanten å litt av vannet gikk. Torsdag 10.37 var han her :) ja det var vel ikke noe svar på det du lurte på egentlig men hehe, ingen som undersøkte meg så vet ikke om jeg var noe moden i forkant. Var hos jordmor mandag etter slimproppen men hun ville ikke undersøke meg så fikk aldri noe svar på om jeg gikk moden i forkant. Men hadde myye stikkinger i underlivet i mnd før å det er vel modning som dem sier.

❤ Gutt født 27 juni ❤

Sender deg masse fødestøv og håper det skjer snart slik at du slipper å bekymre deg.

Jeg fikk ca en uke før termin og før fødsel kjente ikke min jm etter om jeg var moden eller ei. Hun sa bare at hodet var kommet ned, men ikke festet. Når jeg kom på klinikken i aktiv fødsel fikk jeg beskjed om at jeg var veldig moden med 6cm åpning.
Kort oppsummert, hodet må ikke være festet iallefall ;)

Her hadde ikke han festet seg heller da jeg var på kontroll to dager før han kom.
Det hadde ikke søsteren hans heller da hun kom 6 dager før termin.
Ikke hadde jeg hatt noen tegn på at det nærmet seg heller.
Han kom 7 dager før termin, begynte med rier om morgenen.

Sender deg masse fødestøv ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Back
Topp