Trenger oppmuntrende ord

rosenjenta

Glad i forumet
Lei meg i dag [:(] Fikk mensen i går ( sikkert mange av dere som har fått med dere det).

Bekymrer meg at jeg reagerer så mye bare etter 2 pp. Trodde ikke at jeg skulle bli sånn jeg. Føler nesten at jeg vil gi opp allerede. Tenker: " Enn om jeg ikke kan få barn???"

Uff..det er like skuffende hver gang.[8|]
Men les solskinnshistorier[;)]

Det er folk her inne som har klart det etter 10 og 20 pp..
Og noen få heldige som ikke engang prøvde.

Vi er alle forskjellige, og kroppene fungerer forskjellig..
Men NESTE GANG kan det være din tur[;)]

[:D][:D]Masse lykke til!![:D][:D]

Trøste Trøste Trøste!!

Du må IKKE gi opp, vet at skuffelsen er Enorm akkurat nu...men det blit "litt" bedre...tru meg!
Jeg gikk gjennom 9 pp før jeg ble gravid, å hadde de samme tankene som deg, å hver gang tanta kom ville jeg bare legge meg ned å gråte! Å jeg gjorde det mange ganger åsså, lå timesvis på badegulvet for meg selv. Men så kommer dagene mot EL, da blir det litt bedre å et nytt håp blir tent!

IKKE gi opp vennen, det blir din dag før du vet ordet av det!

Mange gode, varme & oppmuntrende klemmer sendes din vei

hmm... jeg har forsøkt å omformulere meg ørten ganger nå for å si noe som kanskje kan være til trøst, men samme hvordan man ser på det så vet jeg ikke hva du opplever nå - jeg skal jo ikke begynne å forsøke før i mars...

Beklager at det ikke skjedde denne gangen. Hold humøret oppe og prøv videre - det er vel ikke noe annet å gjøre. Og så håper jeg at dere er langt på vei når du må trøste meg i april og mai og juni og..... [;)]

Dakar deg...
Sånn tenkte jeg også...enn om jeg ikke kan få barn...
turte ikke dra til legen pga at jeg var rdd for å få den beskjeden om at jeg ikke kunne få barn...ikke kunne bli gravid...
Men plutselig så var jeg gravid...
trodde jeg kom til å få negativ test IGJEN etter ørtende gang...
Men den ble POSITIV...
Så ikke gi opp etter 2 pp...
det gikk nesten 3 år her...

*trøsteklem*

Tusen tusen tusen takk allesammen. Nå kom det noen tårer også, men det var pga rørende ord. Må prøve å se fremover nå. Ny mnd. og nye muligheter. Det verste er egentlig "alle" som "maser" om at vi må begynne og prøve snart. Hva skal jeg si til dem da? Er redd for at presset blir altfor stort på oss dersom vi sier det nå. Hva tror dere?

Dere er så snille allesammen, så glad jeg registrerte meg her på forumet [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]

Bare hyggelig vet du[:D]
du kan bare si dem at dere gidder ikke stresse å tar det som det kommer...
det som skjer det skjer...
det sa ivertfall vi...[;)]

Ja, har tenkt på det. " det som skjer det skjer" er ett bra svar egentlig.

Nå har jeg det mye bedre folkens [:D]

Blir jo litt opp og ned av mensen også da, litt humørsvigninger [:D][:@][:D][:@][:D][:@] Akkurat som disse smiliene [:D]

Godt du er i bedre humør... Jeg beklager at jeg ikke kom med noen gode ord, men jeg var ikke helt i humør selv og da er det ikke så lett å oppmuntre heller!
Har våkna litt nå så det har blitt bedre skal jeg si deg!

Fikk du tante besøk du også?

vil også ønske deg lykke til rosenjenta[:)]

Vil bare si lykke til, kjenner igjen den frusrasjonen når TTR[:@] melder sin ankomst!
Lykke til i neste pp!

ORIGINAL: rosenjenta

Fikk du tante besøk du også?

Nei hu har ikke kommet enda

Lykke til [:)] Det blir sikkert klaff neste gang [:)]

Skjønner deg veeeldig godt,rosenjenta! Tenker samme selv etter 7 pp,men mange sliter jo enda lengre enn det jeg har gjort. Men gjett om jeg bekymrer meg mer og mer for hver gang når TTR dukker opp! [:@] Men kan dessverre ikke gjøre annet enn å ta tiden til hjelp. Ønsker deg masse lykke til! Er sikker på at det vil klaffe for deg! Om ikke med det første,så sitter spiren snart,skal du se! [:)]

Tusen takk [:D]

Lykke til allesammen [:D]

Hei rosenjente...

Når jeg først begynte å prøver så tenkte jeg at det skal selvfølgelig ta 2-3pp...Men nå i 7pp etter en SA,vet jeg at dette kan faktisk ta tid selvom hver gang jeg får tante besøk har jeg bare lyst til å gråte...Men aldri gi opp...Du skal bli gravid!Det er bare et spørsmål om tid...Klem.

Sender deg en god klem.
Jeg fikk jo også besøk av den dumme tanta i går. Jeg gikk da inn i 5.pp. Men har blittt like skuffa alle gangene. Var liksom så innstilt på at det å bli gravid gikk sikkert greit, men det er ikke så lett. Det beste er jo sikkert å slappe av å ikke tenke så mye på det, men det er jammen ikke lett når det noe man vil så sterkt.

Det værste er nesten at man er så spent den siste delen av en syklus, endelig har man kommet til slutten - til tiden da svaret kommer. Og når tanta kommer ryker hele drømmen - det funket ikke og man må begynne helt på nytt igjen. Nye lange uker med venting foran seg.

Vi får muntre hverandre opp i ukene som kommer så vi får tiden til å fly litt.

Stor klem fra Knøttet79

Skal vi avtale at vi tester positivt om fire uker?

Kjenner meg sÅÅ godt igjen.

Det er helt forferdelig å bli skuffa måned etter måned[:@]. Så begynner man å stresse, og så sier man til seg selv at man ikke skal stresse for da går det i hvert fall ikke, så stresser man enda mer fordi man ikke klarer å la være å stresse, og så...phfu..skjønner du..?

Har ingen gode råd til deg, egentlig, utenom å prøve å ikke tenke på det, men det VET jeg ikke funker!! Det ligger i bakhodet hele tiden enten man vil eller ikke...[&:]

Men uansett så skal jeg krysse fingre og tær for deg, og husk at selv om absolutt alt ligger til rette med tidspunkt og det ene med det andre, er det bare 25% sjanse for en befruktning. Så det er ikke unormalt at det kan ta tid. Hørt at 6-12 mnd er ganske vanlig. (hadde selv 26pp før SA og 5pp etter før det klaffet).

Back
Topp