Trenger også hjelp til spisebord..

alvhilde

Blir kjent med forumet
Har tenkt på spisegruppe nr.1(tråd lenger ned), men så har jeg lys sofa i stoff og vil helst videreføre dette til stolene.. Først av alt,- noen meninger om akkurat det? Blir det rart med skinn på spisegruppen eller syns dere ikke det har noe å si. Syns egentlig det blir litt for mørkt...
Så mitt andre spm. Har tenkt på disse stolene; http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=8&portlet_Varekatalog_2product_id=12696&portlet_Varekatalog_2group_name=Spisestoler&portlet_Varekatalog_2product_name=Nicole+stol&_pageLabel=page_varekatalog

men da blir det jo plutselig mye dyrere. Men,-. noen som har lignende stoler å anbefale og et bord som passer til?

Sto det pris for bare bordet?
Vil gjerne ha et bord som matcher med treverket på stolene så må sjekke ut litt.
I høst husker jeg bohus kjørte lkampanje på en spisegruppe jeg hadde såååå lyst på men hadde ikke plass da:( Tror den het aspen. Men finner den ikke noe sted lenger. Noen som har den? Bilde? Husker stolene var så fine og jeg var helt forelsket hehe;)

Back
Topp