Trenger ny vogn - TFK joggster adventure erfaringer

annth

Glad i forumet
Vi var innom barnas hus og spurte om de ville se over vår eldre vogn og fikse den men de ville ikke pga den var ganske gammel siden den var arvet sist gang.
Siden vi er nå gravid med nr 2 som kommer i desember.

Vi har en TFK joggster twist som vi har vært veldig fornøyd med og tillegg har vi alt av utstyr og i tillegg har jeg ordnet med søskenbrett til TFK som kan brukes på den nye modellen.

I butikken så den nye TFK joggster adventure og den så veldig fin ut. Vi har allerde bag til den vognen som passer siden jeg forsatt kan bruke den multi x baggen til den nye vognen.

Bør vi gå for å kjøpe den nye TFK joggster adventure?

Min første kommentar på et innlegg her på forumet, så beklager slurvingen og ivrigheten:happy093:

Vi venter et nurk i november og har fått masse tips fra venner og familie om TFK sin Joggster Adventure, og gikk så klart til innkjøp for denne modellen.

Det var i grunn mye styr med å få montert opp vogna (dårlig bruksanvisning in my opinion), men etter litt om og men så var alt OK. Helt til hjulene skulle på. Har aldri vært borti noe så plagsomt i hele mitt liv før. Vi (trodde) at vi fikk med kun 3 hjullager, og endte opp med å stikke innom en lokal forhandler for å få ordnet et nytt lager. Dette fordi nettbutikken vi kjøpte vogna fra hadde ferie, og svarte oss ikke før vi hadde montert på det siste lageret. Ukene gikk, og da vi skulle montere på det siste lageret, så plopper tydeligvis det siste lageret vi har lett overalt etter, bare rett ut av hjulet:smiley-angry019. 300,- spenn for et spesiallaget hjullager rett i dass:laughing002. Her anbefaler jeg virkelig å sjekke at det er 4 hjullager dere får med dere!

Vi er enda i den fasen hvor vi prøver å finne ut hvor vi får kjøpt ekstrautstyr selv om vi fikk med myggnetting på kjøpet (et eksempel her er regntrekk). Nå er endelig vogna ferdigmontert. og vi gleder oss til første trille tur. Alt i alt så er det en stor og lett vogn, og når man har prøvd et par ti talls ganger på å lære seg hvordan man får "klappet ned" vogna, så skal det gå greit. Vi er forresten svært fornøyde med at hjulet fremme kan låses til sørpete dager om vinteren.

Forhåpentligvis kan vi komme tilbake med flere gode tilbakemeldinger om akkurat denne vogna.

Back
Topp