Trenger ny vogn, hjelp!

MrsValentine

Forelsket i forumet
Vi har flyttet fra "byen" til litt mer landlige omgivelser, og trenger dermed en ennen type vogn enn den vi har nå.

Nå har vi Uppababy Vista, som er en FANTASTISK byvogn, men grusom på grus og terreng...

Det jeg leter etter nå er en duovogn som har:
1. Svingbare lufthjul foran.
2. God demping/gynging
3. God liggekomfort i babydel

Til nå er det Emmaljunga edge duo som virker mest aktuell...

Innspill??

Vi har Emmaljunga Mondial Deluxe, som er akkurat samme vogn som Edge, bare andre tekstiler på bag og sportsdel og er strålende fornøyd! Brukt den ute hver dag siden juli, i tillegg til inne til soving på dagtid. Den triller kjempebra i alt fra snø, over fortauskanter og på grusveier.

Vi valgte den med størst lufthjul (Deluxe) og de ligner bittelitt på sykkelhjul og triller derfor også kjempelett. Krever lite styrke, til og med jenta vår som nettopp ble fire syntes den var lett å trille allerede i høst.

Vi savner ikke svingbare hjul, veldig enkelt med det godt dempede understellet å vippe vogna for å svinge, og siden alle hjulene er på rekke og rad er det enklere i snøen for man lager bare to hjulspor. Med svingbare forhjul er ikke forhjulene på rad med bakhjulene og det blir derfor tyngre i snø blant annet.

Vi har en babyjogger city mini GT i tillegg (hadde også den som ekstravogn med storesøstera) fordi vi har en veldig liten bil, men jeg er så glad i Emmaljunga-vogna at jeg tar heller tog og buss også møter vi storesøstera og pappaen som har kjørt i bilen :P :)

Elsker elsker Emmaljunga -vogna altså :) ❤️

City cross er også god. Jeg har elite, det er en god vogn. Men sittedelen kan ikke snus så når ungen skal sitte i sportsdelen sitter ungen hele tiden vendt fra deg

En av de store fra emmaljunga ville jeg nok valgt, eventuelt Stokke Trailz ;)

Back
Topp