Trenger ny tilgangsansvarlig

Hva innebærer det?

Legge til nye brukere på skjult forum, og sjekke at de oppfyller kriteriene som er satt for å bli medlem. :)
Og å følge med at brukerene er aktive på det skjulte forumet, ellers mister de tilgangen... ;)

gjelder det kun for de med termin i september? For hvis ikke vil jeg gjerne gjøre det :)

Den som sier ja kan dele på det med meg, men litt viktig å få på plass en til snart for om to uker reiser jeg bort og vil da ha begrenset Internett-tilgang

Vi trenger en TGA som:
- Er medlem av september skjult
- Er aktiv på babyverden og kan gi medlemmene tilgang når det ønskes
- Kan følge opp medlemmene
:)

Dytter på denne, er en uke til jeg reiser utenlands med dårlig Internett så da vil jeg ikke kunne gi noen tilgang de dagene jeg er borte.
Trenger uansett hjelp av noen da jeg ikke har form til å skulle sitte lenge ved PC og sjekke hvem som får beholde tilgang hver mnd.

Anyone???

Dytter på denne, er en uke til jeg reiser utenlands med dårlig Internett så da vil jeg ikke kunne gi noen tilgang de dagene jeg er borte.
Trenger uansett hjelp av noen da jeg ikke har form til å skulle sitte lenge ved PC og sjekke hvem som får beholde tilgang hver mnd.

Anyone???

Dersom vi ikke får en ny tilgangsansvarlig ganske kjapt nå, blir vi nødt til å stenge skjult forum....
Så håper noen tar på seg oppgaven, nå haster det litt! :)

Ingen som melder seg? Må man bruke pc? Kan sikkert ta det om ingen andre melder seg:-)

Back
Topp